Pregled bibliografske jedinice broj: 834176
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE // 6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA" - ZBORNIK RADOVA / Kirin, Snježana (ur.).
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2016. str. 250-256 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 834176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE
(USER SATISFACTION AS AN QUALITY INDICATOR OF SOFTWARE FOR MANAGING PRIMARY HEALTHCARE PRACTICES)
Autori
Kralj, Damir ; Kralj, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA" - ZBORNIK RADOVA
/ Kirin, Snježana - Karlovac : Veleučilište u Karlovcu, 2016, 250-256
Skup
6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.09.2016. - 24.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-zdravstvo; primarna zdravstvena zaštita; ordinacije obiteljske medicine; kakvoća programske potpore; zadovoljstvo korisnika
(e-Health; primary healthcare; family practices; software quality; user satisfaction)
Sažetak
Programska potpora danas ima ključnu i nezamjenjivu ulogu u vođenju ordinacija primarne zdravstvene zaštite. Iako je proteklo gotovo cijelo desetljeće od uvođenja obavezne uporabe, odabir i certifikacija ove potpore vrše se samo na osnovi nužnih komunikacijskih kriterija, dok su sve ostale važne funkcionalnosti neujednačene i prepuštene na volju proizvođačima. U cilju procjene funkcionalne kakvoće ove programske potpore, provedeno je teorijsko i eksperimentalno istraživanje koje je rezultiralo oblikovanjem modela mjerenja kakvoće s više mjernih kategorija od kojih je zadovoljstvo korisnika prepoznato kao ključan ergonomski pokazatelj kakvoće. U svjetskim razmjerima sve više jača svijest o ovom pokazatelju kao jamstvu sigurnosti pacijenata u postupku liječenja. Prikazani rezultati dobiveni su primjenom mjernog modela u okviru ordinacija obiteljske medicine na širem području Hrvatske kao najreprezentativnijim segmentu primarne zdravstvene zaštite, pri čemu je model univerzalno primjenjiv i u ordinacijama drugih vrsta i specijalnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita