Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834176

ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE


Kralj, Damir; Kralj, Diana
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE // 6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA" - ZBORNIK RADOVA / Kirin, Snježana (ur.).
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2016. str. 250-256 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 834176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE
(USER SATISFACTION AS AN QUALITY INDICATOR OF SOFTWARE FOR MANAGING PRIMARY HEALTHCARE PRACTICES)

Autori
Kralj, Damir ; Kralj, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA" - ZBORNIK RADOVA / Kirin, Snježana - Karlovac : Veleučilište u Karlovcu, 2016, 250-256

Skup
6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA"

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.09.2016. - 24.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
e-zdravstvo; primarna zdravstvena zaštita; ordinacije obiteljske medicine; kakvoća programske potpore; zadovoljstvo korisnika
(e-Health; primary healthcare; family practices; software quality; user satisfaction)

Sažetak
Programska potpora danas ima ključnu i nezamjenjivu ulogu u vođenju ordinacija primarne zdravstvene zaštite. Iako je proteklo gotovo cijelo desetljeće od uvođenja obavezne uporabe, odabir i certifikacija ove potpore vrše se samo na osnovi nužnih komunikacijskih kriterija, dok su sve ostale važne funkcionalnosti neujednačene i prepuštene na volju proizvođačima. U cilju procjene funkcionalne kakvoće ove programske potpore, provedeno je teorijsko i eksperimentalno istraživanje koje je rezultiralo oblikovanjem modela mjerenja kakvoće s više mjernih kategorija od kojih je zadovoljstvo korisnika prepoznato kao ključan ergonomski pokazatelj kakvoće. U svjetskim razmjerima sve više jača svijest o ovom pokazatelju kao jamstvu sigurnosti pacijenata u postupku liječenja. Prikazani rezultati dobiveni su primjenom mjernog modela u okviru ordinacija obiteljske medicine na širem području Hrvatske kao najreprezentativnijim segmentu primarne zdravstvene zaštite, pri čemu je model univerzalno primjenjiv i u ordinacijama drugih vrsta i specijalnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu

Profili:

Avatar Url Damir Kralj (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kralj, Damir; Kralj, Diana
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE // 6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA" - ZBORNIK RADOVA / Kirin, Snježana (ur.).
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2016. str. 250-256 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kralj, D. & Kralj, D. (2016) ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE. U: Kirin, S. (ur.)6. Međunarodni stručno-znanstveni skup "ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA" - ZBORNIK RADOVA.
@article{article, author = {Kralj, Damir and Kralj, Diana}, editor = {Kirin, S.}, year = {2016}, pages = {250-256}, keywords = {e-zdravstvo, primarna zdravstvena za\v{s}tita, ordinacije obiteljske medicine, kakvo\'{c}a programske potpore, zadovoljstvo korisnika}, title = {ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO POKAZATELJ KAKVO\'{C}E PROGRAMSKE POTPORE VO\DJENJU ORDINACIJA PRIMARNE ZDRAVSTVENE ZA\v{S}TITE}, keyword = {e-zdravstvo, primarna zdravstvena za\v{s}tita, ordinacije obiteljske medicine, kakvo\'{c}a programske potpore, zadovoljstvo korisnika}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Karlovcu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kralj, Damir and Kralj, Diana}, editor = {Kirin, S.}, year = {2016}, pages = {250-256}, keywords = {e-Health, primary healthcare, family practices, software quality, user satisfaction}, title = {USER SATISFACTION AS AN QUALITY INDICATOR OF SOFTWARE FOR MANAGING PRIMARY HEALTHCARE PRACTICES}, keyword = {e-Health, primary healthcare, family practices, software quality, user satisfaction}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Karlovcu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font