Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 834077

O frazeoshemah v zaglavijah horvatskogo publicističeskogo diskursa


Fink-Arsovski, Željka
O frazeoshemah v zaglavijah horvatskogo publicističeskogo diskursa // Medialingvistika, 3 (2016), 13; 83-91 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 834077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O frazeoshemah v zaglavijah horvatskogo publicističeskogo diskursa
(On the structure, based on sayings, in the titles of the Croatian journalistic discourse)

Autori
Fink-Arsovski, Željka

Izvornik
Medialingvistika (2312-0274) 3 (2016), 13; 83-91

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
horvatskij jazyk ; publicističeskij diskurs ; zaglavija gazet i žurnalov ; transformacija dvuh krylatyh vyraženij ; frazeoshemy ; osnovannye na dvuh krylatyh vyraženijah
(Croatian ; journalistic discourse ; newspaper titles ; transformation of two sayings ; structure ; based on two sayings)

Sažetak
V tečenie poslednih desjatiletij zaglavie privlekaet ser'eznoe vnimanie issledovatelej. Vse podčerkivajut ego unikal'noe položenie v tekste. V nastojaščej rabote privodjatsja zaglavija iz sovremennoj horvatskoj publicistiki. Analizirujutsja tipy transformacij dvuh krylatyh vyraženij: Mislim, dakle postojim (jesam) i Dođoh, vidjeh, pobijedih. Dlja každogo iz krylatyh vyraženij dajutsja i frazeoshemy, kotorye popolnjajutsja raznymi glagolami, v zavisimosti ot soderžanija teksta.

Izvorni jezik
Rus

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ 4054

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Fink-Arsovski (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Fink-Arsovski, Željka
O frazeoshemah v zaglavijah horvatskogo publicističeskogo diskursa // Medialingvistika, 3 (2016), 13; 83-91 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Fink-Arsovski, Ž. (2016) O frazeoshemah v zaglavijah horvatskogo publicističeskogo diskursa. Medialingvistika, 3 (13), 83-91.
@article{article, author = {Fink-Arsovski, \v{Z}eljka}, year = {2016}, pages = {83-91}, keywords = {horvatskij jazyk, publicisti\v{c}eskij diskurs, zaglavija gazet i \v{z}urnalov, transformacija dvuh krylatyh vyra\v{z}enij, frazeoshemy, osnovannye na dvuh krylatyh vyra\v{z}enijah}, journal = {Medialingvistika}, volume = {3}, number = {13}, issn = {2312-0274}, title = {O frazeoshemah v zaglavijah horvatskogo publicisti\v{c}eskogo diskursa}, keyword = {horvatskij jazyk, publicisti\v{c}eskij diskurs, zaglavija gazet i \v{z}urnalov, transformacija dvuh krylatyh vyra\v{z}enij, frazeoshemy, osnovannye na dvuh krylatyh vyra\v{z}enijah} }
@article{article, author = {Fink-Arsovski, \v{Z}eljka}, year = {2016}, pages = {83-91}, keywords = {Croatian, journalistic discourse, newspaper titles, transformation of two sayings, structure, based on two sayings}, journal = {Medialingvistika}, volume = {3}, number = {13}, issn = {2312-0274}, title = {On the structure, based on sayings, in the titles of the Croatian journalistic discourse}, keyword = {Croatian, journalistic discourse, newspaper titles, transformation of two sayings, structure, based on two sayings} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font