Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833828

Stavovi budućih nastavnika prema korištenju bajki u nastavi


Vuković, Valentina
Stavovi budućih nastavnika prema korištenju bajki u nastavi, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 833828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi budućih nastavnika prema korištenju bajki u nastavi
(Attitudes of future teachers about using fairy tales in the classroom)

Autori
Vuković, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
19.09

Godina
2016

Stranica
37

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
priča; bajka; dijete; stav; čitanje; emocionalna kompetentnost
(story; fairy tale; child; attitude; reading; emotional competence)

Sažetak
Rad prikazuje istraživanje stava budućih nastavnika prema bajkama. U prvom dijelu rada razrađuje se bajka kao važan dio dječje književnosti, njen razvoj kroz povijest te utjecaj različitih mišljenja koja su dovela do pedagoškog spora oko bajki. Prvi dio rada zaokružen je cjelinom o stavovima gdje je predstavljena definicija stava, pristupi socijalne psihologije te važnost stavova prema čitanju općenito. Drugi dio rada odnosi se na istraživanje stavova budućih nastavnika prema bajkama te predstavljanje rezultata istraživanja. Došlo se do zaključka kako studenti imaju pozitivan stav prema bajkama koji uvelike ovisi o vlastitom pozitivnom iskustvu, emocionalnoj kompetentnosti studenata i percepciji nastavnika. Ovi rezultati mogu poslužiti kao osnova za daljnje istraživanje o utjecaju bajki na promjenu stava prema bajkama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vuković, Valentina
Stavovi budućih nastavnika prema korištenju bajki u nastavi, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Vuković, V. (2016) 'Stavovi budućih nastavnika prema korištenju bajki u nastavi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukovi\'{c}, Valentina}, year = {2016}, pages = {37}, keywords = {pri\v{c}a, bajka, dijete, stav, \v{c}itanje, emocionalna kompetentnost}, title = {Stavovi budu\'{c}ih nastavnika prema kori\v{s}tenju bajki u nastavi}, keyword = {pri\v{c}a, bajka, dijete, stav, \v{c}itanje, emocionalna kompetentnost}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukovi\'{c}, Valentina}, year = {2016}, pages = {37}, keywords = {story, fairy tale, child, attitude, reading, emotional competence}, title = {Attitudes of future teachers about using fairy tales in the classroom}, keyword = {story, fairy tale, child, attitude, reading, emotional competence}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font