Pregled bibliografske jedinice broj: 833828
Stavovi budućih nastavnika prema korištenju bajki u nastavi
Stavovi budućih nastavnika prema korištenju bajki u nastavi, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 833828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi budućih nastavnika prema korištenju bajki u nastavi
(Attitudes of future teachers about using fairy tales in the classroom)
Autori
Vuković, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
19.09
Godina
2016
Stranica
37
Mentor
Bubić, Andreja
Ključne riječi
priča; bajka; dijete; stav; čitanje; emocionalna kompetentnost
(story; fairy tale; child; attitude; reading; emotional competence)
Sažetak
Rad prikazuje istraživanje stava budućih nastavnika prema bajkama. U prvom dijelu rada razrađuje se bajka kao važan dio dječje književnosti, njen razvoj kroz povijest te utjecaj različitih mišljenja koja su dovela do pedagoškog spora oko bajki. Prvi dio rada zaokružen je cjelinom o stavovima gdje je predstavljena definicija stava, pristupi socijalne psihologije te važnost stavova prema čitanju općenito. Drugi dio rada odnosi se na istraživanje stavova budućih nastavnika prema bajkama te predstavljanje rezultata istraživanja. Došlo se do zaključka kako studenti imaju pozitivan stav prema bajkama koji uvelike ovisi o vlastitom pozitivnom iskustvu, emocionalnoj kompetentnosti studenata i percepciji nastavnika. Ovi rezultati mogu poslužiti kao osnova za daljnje istraživanje o utjecaju bajki na promjenu stava prema bajkama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija