Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 833674

Učenička evaluacija nastave likovne kulture


Matijević, Milan; Drljača, Miroslav; Topolovčan, Tomislav
Učenička evaluacija nastave likovne kulture // Život i škola, 62 (2016), 1; 179-193 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 833674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenička evaluacija nastave likovne kulture
(Pupil's evaluation of the art class)

Autori
Matijević, Milan ; Drljača, Miroslav ; Topolovčan, Tomislav

Izvornik
Život i škola (0044-4855) 62 (2016), 1; 179-193

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
evaluacija nastave; gimnazija; likovna kultura; obvezna škola; semantički diferencijal
(evaluation of lesson; grammar school; art class; compulsory school; semantic differential)

Sažetak
Škola treba stvarati uvjete za optimalno ostvarivanje mogućnosti svakog učenika. Svi su nastavni predmeti u školskom kurikulumu jednako važni za ostvarivanje i samopotvrđivanje potencijala svakog pojedinca jer, prema teoriji višestrukih inteligencija, svaki je pojedinac u nečemu dobar i ima predispozicije za uspjeh. Ovo je istraživanje posvećeno ispitivanju procjena svojih iskustava u nastavi likovne kulture. Uzorak predstavljaju učenici završnih razreda devetogodišnje obvezne osnovne škole i gimnazije u Bosni i Hercegovini (N = 255). Za prikupljanje podataka o procjeni nastave likovne kulture konstruiran je posebni instrument Skala procjene nastave likovne kulture u formi Osgoodova semantičkog diferencijala. Deskriptivna analiza pokazuje da generalno svi učenici pozitivno procjenjuju nastavu likovne kulture. Nema razlika u procjeni nastave likovne kulture obzirom na spol, vrstu škole i završni školski uspjeh učenika. Odnosno, bez obzira kojeg su učenici spola, idu li u osnovnu ili srednju školu (gimnaziju) te s kojim su školskim uspjehom završili prethodni razred, oni podjednako pozitivno procjenjuju nastavu likovne kulture. Ali postoji razlika u procjeni nastave likovne kulture s obzirom na razred, tj. učenici osmog razreda osnovne škole imaju nešto pozitivnije procjene nego učenici devetog razreda osnovne škole i drugog razreda gimnazije. U radu su prikazana i objašnjena teorijska polazišta, obilježja i implikacije dobivenih rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2013-11-3814 - Nastava i škola za net-generacije: unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama (SCHOOL 4 NET-GEN) (Matijević, Milan, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (autor)

Avatar Url Milan Matijević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan; Drljača, Miroslav; Topolovčan, Tomislav
Učenička evaluacija nastave likovne kulture // Život i škola, 62 (2016), 1; 179-193 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Matijević, M., Drljača, M. & Topolovčan, T. (2016) Učenička evaluacija nastave likovne kulture. Život i škola, 62 (1), 179-193.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan and Drlja\v{c}a, Miroslav and Topolov\v{c}an, Tomislav}, year = {2016}, pages = {179-193}, keywords = {evaluacija nastave, gimnazija, likovna kultura, obvezna \v{s}kola, semanti\v{c}ki diferencijal}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {62}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {U\v{c}eni\v{c}ka evaluacija nastave likovne kulture}, keyword = {evaluacija nastave, gimnazija, likovna kultura, obvezna \v{s}kola, semanti\v{c}ki diferencijal} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan and Drlja\v{c}a, Miroslav and Topolov\v{c}an, Tomislav}, year = {2016}, pages = {179-193}, keywords = {evaluation of lesson, grammar school, art class, compulsory school, semantic differential}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {62}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Pupil's evaluation of the art class}, keyword = {evaluation of lesson, grammar school, art class, compulsory school, semantic differential} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA International Bibliography, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font