Pregled bibliografske jedinice broj: 833424
Uloga poslovnih komunikacija u strateškom menadžmentu organizacija
Uloga poslovnih komunikacija u strateškom menadžmentu organizacija // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 35 (2015), 1-2; 86-93 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 833424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga poslovnih komunikacija u strateškom
menadžmentu organizacija
(The Role of Business Communication in Strategic
Management of Organizations)
Autori
Grbavac, Jacinta ; Grbavac, Vitomir ; Baković, Ivica
Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 35
(2015), 1-2;
86-93
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
poslovna komunikacija ; menadžment ; organizacija ; pregovaranje
(business communication ; manager ; strategic management ; organization ; negotiation)
Sažetak
U radu se opisuje uloga poslovnih komunikacija u strateškom menadžmentu organizacija, koja se ogleda u usmjerivanju aktivnosti i provođenju promjena važnih za razvoj i unapređenje same organizacije. U biti, komunikacija pomaže da upoznamo sami sebe, svoju ulogu na poslu, na tržištu, te društvu kao cjelini. Razinu komunikacije u korporaciji tj. poslovnoj organizaciji treba u osnovi podići na viši stupanj na kojemu se destruktivni ( disfunkcionalni) konflikti mogu svesti na najmanju moguću mjeru tj. na minimum, gdje bi se nesporazumi rješavali dijalogom/dogovorom, a ne sukobima. Stoga, efikasno komuniciranje traži uzajamno razumijevanje sugovornika i obostrani interes, a dobre poslovne komunikacije koriste svima u organizaciji i onima koji su na organizaciju upućeni na bilo koji način.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Transportation Research Information Services - TRIS
- International Transport Research Documentation database