Pregled bibliografske jedinice broj: 832979
Istraživanje utjecaja unapređenja prodaje na kupovinu odjeće i obuće
Istraživanje utjecaja unapređenja prodaje na kupovinu odjeće i obuće, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 832979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje utjecaja unapređenja prodaje na kupovinu odjeće i obuće
(The study of impact of sales promotion on the purchase of clothing and footwear)
Autori
Jeretić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
13.09
Godina
2016
Stranica
52
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
unapređenje prodaje; kupovina odjeće i obuće; istraživanje potrošača
(sales promotion; purchase of clothing and footwear; consumer research)
Sažetak
U radu se obrađuje unapređenje prodaje – pravila, planiranje, ciljevi i ciljni segmenti unapređenja prodaje. Nadalje, provedeno je empirijsko istraživanje utjecaja unapređenja prodaje na kupovinu odjeće i obuće. Rezultati istraživanja pokazuju da potrošači smatraju kako prodaaonice odjeće i obuće ne koriste dovoljno instrumente unapređenja prodaje, te bi trebale aktivnije pristupiti unapređenju prodaje. Prodavaonice odjeće i obuće bi trebale više informirati svoje kupce što nude, kao na primjer, kartice vjernosti, kartice za sakupljanje bodova, da registracijom na njihovoj web stranici dobivaju određene popuste, kupone i slično.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Završni rad, preddiplomski sveučilišni studij Ekonomika poduzetništva, kolegij Veleprodajno i maloprodajno poslovanje