Pregled bibliografske jedinice broj: 832893
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 832893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama
(The practice of psychodramatic techniques in the process of inclusive education of students with motor difficulties)
Autori
Huber, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2016
Stranica
77
Mentor
Miholić, Damir
Ključne riječi
inkluzija; motoričke teškoće; sociometrija; psihodrama.
(inclusion; motor difficulties; sociometry; psychodrama)
Sažetak
Uključivanje djece s motoričkim teškoćama u sustav redovnog osnovno školskog obrazovanja, osnova je inkluzivnog koncepta. Zadatak je škole, pri provedbi obrazovne inkluzije, uvažiti i prihvatiti različitosti među djecom i mladima kao poticaj u procesu učenja i poučavanja, a ne prepreke. Nažalost, učenici s motoričkim teškoćama često se zbog stereotipa i predrasuda drugih učenika, prema osobama s invaliditetom, ne uklapaju najbolje u razredno okuženje. U ovome radu cilj je bio ispitati stupanj prihvaćenosti djece s motoričkim teškoćama unutar njihovih redovnih razreda, i to pomoć sociometrije, provedene unutar četiri razreda. Riječ je o četvrtome, petom, šestom i sedmom razredu Osnovne škole Horvati, u Zagrebu. Također, drugi je cilj bio ispitati učinkovitost primjene psihodramskih radionica, u istim razredima, kroz pet navrata, u svrhu pozitivnog pomaka inicijalnih sociometrijskih rezultata. Uz inicijalnu i finalnu procjenu, osim sociometrije, korištene su još i Jonesove adaptacijska skala dramskog sudjelovanja, anketni upitnik te intervju s učiteljima i razrednicima onih razreda gdje su radionice proveden.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Damir Miholić
(mentor)