Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 832893

Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama


Huber, Suzana
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 832893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama
(The practice of psychodramatic techniques in the process of inclusive education of students with motor difficulties)

Autori
Huber, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2016

Stranica
77

Mentor
Miholić, Damir

Ključne riječi
inkluzija; motoričke teškoće; sociometrija; psihodrama.
(inclusion; motor difficulties; sociometry; psychodrama)

Sažetak
Uključivanje djece s motoričkim teškoćama u sustav redovnog osnovno školskog obrazovanja, osnova je inkluzivnog koncepta. Zadatak je škole, pri provedbi obrazovne inkluzije, uvažiti i prihvatiti različitosti među djecom i mladima kao poticaj u procesu učenja i poučavanja, a ne prepreke. Nažalost, učenici s motoričkim teškoćama često se zbog stereotipa i predrasuda drugih učenika, prema osobama s invaliditetom, ne uklapaju najbolje u razredno okuženje. U ovome radu cilj je bio ispitati stupanj prihvaćenosti djece s motoričkim teškoćama unutar njihovih redovnih razreda, i to pomoć sociometrije, provedene unutar četiri razreda. Riječ je o četvrtome, petom, šestom i sedmom razredu Osnovne škole Horvati, u Zagrebu. Također, drugi je cilj bio ispitati učinkovitost primjene psihodramskih radionica, u istim razredima, kroz pet navrata, u svrhu pozitivnog pomaka inicijalnih sociometrijskih rezultata. Uz inicijalnu i finalnu procjenu, osim sociometrije, korištene su još i Jonesove adaptacijska skala dramskog sudjelovanja, anketni upitnik te intervju s učiteljima i razrednicima onih razreda gdje su radionice proveden.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Miholić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Huber, Suzana
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Huber, S. (2016) 'Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Huber, Suzana}, year = {2016}, pages = {77}, keywords = {inkluzija, motori\v{c}ke te\v{s}ko\'{c}e, sociometrija, psihodrama.}, title = {Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog \v{s}kolovanja u\v{c}enika s motori\v{c}kim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {inkluzija, motori\v{c}ke te\v{s}ko\'{c}e, sociometrija, psihodrama.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Huber, Suzana}, year = {2016}, pages = {77}, keywords = {inclusion, motor difficulties, sociometry, psychodrama}, title = {The practice of psychodramatic techniques in the process of inclusive education of students with motor difficulties}, keyword = {inclusion, motor difficulties, sociometry, psychodrama}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font