Pregled bibliografske jedinice broj: 832646
Primjena nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja Moodle i u programu Samsung School u trećem razredu osnovne škole
Primjena nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja Moodle i u programu Samsung School u trećem razredu osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 832646 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja Moodle i u programu Samsung School u trećem razredu osnovne škole
(Application of of educational content in e- learning system Moodle and program Samsung School in the third grade of primary school)
Autori
Ujdur, Silvana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.07
Godina
2016
Stranica
56
Mentor
Tomaš, Suzana
Ključne riječi
e-učenje; oblikovanje nastavnih sadržaja; Moodle; Samsung School
(e-learning; the creation of educational contents; Moodle; Samsung School)
Sažetak
Digitalna povezanost donosi korist u svim domenama stvarnog svijeta te tako i u obrazovanju. Sustavi za e-učenje ili elektroničko učenje obuhvaćaju uporabu edukacijske tehnologije, elektroničkih medija i informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju. Jedan od sustava za e-učenje je Moodle. Moodle predstavlja platformu za učenje koja omogućuje izradu i uporabu svih vrsta digitalnih materijala. Sve veći broj učitelja u nastavi koristi ovaj sustav za e-učenje. Poučavati je moguće i uz program Samsung School. Samsung School nudi fleksibilno okruženje za učenje koje omogućuje učiteljima razmjenu nastavnih sadržaja koristeći tablet- uređaje. Lekcije su na ovaj način dinamičnije i zanimljivije jer uključuju korištenje multimedijskog sadržaja i interneta. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela, teorijski i empirijski. Teorijski dio opisuje mogućnosti Moodlea i programa Samsung School, dok su u empirijskom dijelu opisane pojedinosti u pripremi i provedbi istraživanja. Rezultati istraživanja su pokazali da su učenici pokazali bolje rezultate na završnim provjeravanjima te je odbijena hipoteza da ne postoji statistički značajna razlika u učenju i poučavanju nastavnih sadržaja učenika trećeg razreda osnovne škole u sustavu Moodle i u programu Samsung School.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija