Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 832646

Primjena nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja Moodle i u programu Samsung School u trećem razredu osnovne škole


Ujdur, Silvana
Primjena nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja Moodle i u programu Samsung School u trećem razredu osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 832646 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja Moodle i u programu Samsung School u trećem razredu osnovne škole
(Application of of educational content in e- learning system Moodle and program Samsung School in the third grade of primary school)

Autori
Ujdur, Silvana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
11.07

Godina
2016

Stranica
56

Mentor
Tomaš, Suzana

Ključne riječi
e-učenje; oblikovanje nastavnih sadržaja; Moodle; Samsung School
(e-learning; the creation of educational contents; Moodle; Samsung School)

Sažetak
Digitalna povezanost donosi korist u svim domenama stvarnog svijeta te tako i u obrazovanju. Sustavi za e-učenje ili elektroničko učenje obuhvaćaju uporabu edukacijske tehnologije, elektroničkih medija i informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju. Jedan od sustava za e-učenje je Moodle. Moodle predstavlja platformu za učenje koja omogućuje izradu i uporabu svih vrsta digitalnih materijala. Sve veći broj učitelja u nastavi koristi ovaj sustav za e-učenje. Poučavati je moguće i uz program Samsung School. Samsung School nudi fleksibilno okruženje za učenje koje omogućuje učiteljima razmjenu nastavnih sadržaja koristeći tablet- uređaje. Lekcije su na ovaj način dinamičnije i zanimljivije jer uključuju korištenje multimedijskog sadržaja i interneta. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela, teorijski i empirijski. Teorijski dio opisuje mogućnosti Moodlea i programa Samsung School, dok su u empirijskom dijelu opisane pojedinosti u pripremi i provedbi istraživanja. Rezultati istraživanja su pokazali da su učenici pokazali bolje rezultate na završnim provjeravanjima te je odbijena hipoteza da ne postoji statistički značajna razlika u učenju i poučavanju nastavnih sadržaja učenika trećeg razreda osnovne škole u sustavu Moodle i u programu Samsung School.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ujdur, Silvana
Primjena nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja Moodle i u programu Samsung School u trećem razredu osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Ujdur, S. (2016) 'Primjena nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja Moodle i u programu Samsung School u trećem razredu osnovne škole', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ujdur, Silvana}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {e-u\v{c}enje, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja, Moodle, Samsung School}, title = {Primjena nastavnih sadr\v{z}aja u sustavu e-u\v{c}enja Moodle i u programu Samsung School u tre\'{c}em razredu osnovne \v{s}kole}, keyword = {e-u\v{c}enje, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja, Moodle, Samsung School}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ujdur, Silvana}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {e-learning, the creation of educational contents, Moodle, Samsung School}, title = {Application of of educational content in e- learning system Moodle and program Samsung School in the third grade of primary school}, keyword = {e-learning, the creation of educational contents, Moodle, Samsung School}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font