Pregled bibliografske jedinice broj: 832457
Percepcije potrošača o maloprodavačima robe široke potrošnje u gradu Zaboku
Percepcije potrošača o maloprodavačima robe široke potrošnje u gradu Zaboku, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 832457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcije potrošača o maloprodavačima robe široke potrošnje u gradu Zaboku
(Consumer perception of fast moving consumer goods retailers in the city of Zabok)
Autori
Vukić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
13.09
Godina
2016
Stranica
48
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
maloprodaja; roba široke potrošnje; percepcija potrošača; grad Zabok
(retail; fast moving consumer goods; consumer perception; Zabok)
Sažetak
U radu se definira maloprodaja u prodavaonici te se opisuju i analiziraju maloprodavači robe široke potrošnje u gradu Zaboku. Za potrebe rada provedeno je empirijsko istraživanje percepcije potrošača o maloprodavačima robe šitroke potrošnje u gradu Zaboku. Rezultati istraživanja upućuju da potrošači najviše kupuju u Lidlu i da je navedeni trgovac, s obzirom na rezultate istraživanja, percipiran kao vodeći prema obilježjima kao što su kvaliteta prehrambenih proizvoda, kvaliteta neprehrambenih proizvoda, zadovoljstvo kupnjom, preporuka prijatelju, prihvatljivost cijena, lojalnost prodavaonici, dubina asortimana, širina asortimana, promotivne aktivnosti, kvaliteta pružene usluge i lokacija prodavaonice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Fakultet organizacije i informatike Varaždin i Ekonomski fakultet Zagreb