Pregled bibliografske jedinice broj: 831826
Brenda Smith Myles, Melissa L. Trautman, Ronda L. Schelvan: The Hidden Curriculum
Brenda Smith Myles, Melissa L. Trautman, Ronda L. Schelvan: The Hidden Curriculum // Život i škola, 62 (2016), 1; 299-301 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 831826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brenda Smith Myles, Melissa L. Trautman, Ronda L. Schelvan: The Hidden Curriculum
Autori
Andrija, Kozina
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 62
(2016), 1;
299-301
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
skriveni kurikulum ; autizam
(Hidden curriculum ; autizam)
Sažetak
Svrha je ove knjige upoznati citatelje sa skrivenim kurikulumom i njegovim utjecajem na svakodnevni zivot. Autori problematiziraju metode i postupke ucenja skrivenog kurikuluma i popisa najjednostavnijih primjera skrivenog kurikuluma u svim zivotnim situacijama, od radnog mjesta i skole pa sve do bazena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBCSO
- Education Research Complete
- Emerald Management Reviews database
- HRČAK
- MLA Internatonal Bibliogrsphy
- Ulrich Serials Analysis System