Pregled bibliografske jedinice broj: 830444
Zavičajni sadržaji u procesu izgradnje osobnog i kulturnog identiteta učenika
Zavičajni sadržaji u procesu izgradnje osobnog i kulturnog identiteta učenika // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse : zbornik radova / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 240-246 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 830444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zavičajni sadržaji u procesu izgradnje osobnog i
kulturnog identiteta učenika
(Domestic contents and their role in students
personal and cultural identity building process)
Autori
Šuvar, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse : zbornik radova
/ Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana - Zagreb : Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017, 240-246
ISBN
978-953-175-661-7
Skup
Nanstveno-stručni skup "Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.09-02.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
dijete ; kulturni identitet ; osobni identitet ; zavičajni sadržaji ; zavičajnost
(child ; cultural identity ; domestic contents ; personal identity)
Sažetak
U vremenu kada se nalazimo pred izazovom globalizacije sve je zahtjevnije graditi most između tradicionalnog, zavičajnosti i vrijednosti osobnog, kulturnog identiteta sa zahtjevima globalnog društva. Njegovanje zavičajnosti nije samo zadatak stručnjaka. Vrijednosti očuvanja vlastite kulture i bogatstva svih vrijednosti koje čine jedan zavičaj, djeci treba prenositi od najranije dobi. Osobni identitet svakoga djeteta rezultat je odrastanja, njeguje se kroz iskustva, suodnos obitelji, zajednice i škole kao institucionalizirane sredine u kojoj svako dijete učeći izgrađuje svoj osobni identitet. U mnoštvu, ponekad nametnutih, programa i sadržaja zavičajni sadržaji ostaju marginalizirani i površno poučavani. Upravo su zavičajni sadržaji osnova i nepresušan izvor za njegovanje kulturnog identiteta i razvijanje osobnog identiteta svakog pojedinca. Učeći zavičajne sadržaje dijete otvara stranice svoje prošlosti baštineći je za budućnost te pritom razvija svoj osobni identitet birajući one sadržaje zavičajnih tema koje će pridonijeti osmišljavanju osobnog stava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA