Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830443

Implementacija zavičajnih tema u razrednom kurikulumu na temeljima održivog razvoja.


Šuvar, Vedrana
Implementacija zavičajnih tema u razrednom kurikulumu na temeljima održivog razvoja. // Znanstveno-stručni skup ''Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske'', Zbornik radova / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2016. str. 175-183 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 830443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija zavičajnih tema u razrednom kurikulumu na temeljima održivog razvoja.
(Implementation of local issues in the classroom based curriculum sustainable development)

Autori
Šuvar, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Znanstveno-stručni skup ''Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske'', Zbornik radova / Radeka, Igor - Zadar : Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2016, 175-183

ISBN
978-953-331-154-8

Skup
Znanstveno-stručni skup ''Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske''

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12-13.5.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kulturna baština ; kurikulum ; strategije ; metode ; zavičajne teme
(cultural heritage ; curriculum ; strategies ; methods ; domestic subjects)

Sažetak
Rad obrađuje problematiku zavičajnih tema u kontekstu nastavnih sadržaja početnog školovanja, planiranja i povezivanja kao faktora suvremene škole s naglaskom na metodama i strategijama odgojno-obrazovnog procesa. Izazovi suvremenog doba iziskuju promjenu pripreme učenika za život. Ona prije svega podrazumijeva povezivanje zavičajnih sadržaja s kurikulumskim ciljevima, transformaciju krutog nastavno-satno- predmetnog sustava u fleksibilniji, otvoreniji, učenicima prihvatljiviji organizacijski oblik rada. Razvoj divergentnog mišljenja, stvaralačkih sposobnosti i stjecanja kompetencija u zavičajnim sadržajima u funkciji je održivog razvoja. Očuvanje zavičajnosti na temeljima suvremenosti ima zadaću osposobljavanja pojedinca za odabir metodičkih putova najprihvatljivijih osobnim interesima. Načelo različitosti sadržaja i ishodi učenja usko su povezani s različitim oblicima i metodama rada. U tako definiranoj strategiji može se nazirati međupredmetno planiranje i povezivanje sa ciljem stjecanja znanja vlastitim misaonim aktivnostima.Strategije i koncepti, povezivanje zavičajnih sadržaja i učenje na neposrednim izvorima svekolikog baštinskog nasljeđa zadaća je nastavnog i školskog kurikuluma. Odabir sadržaja treba se temeljiti na didaktičko- metodičkom planiranju i analiziranju ciljeva, očekivanja i ishoda. Aktivno sudjelovanje učenika u kreiranju odgojno-obrazovnog procesa promatranjem, istraživanjem, otkrivanjem, iskustvenim učenjem i izborom različitih nastavnih aktivnosti u izvornoj, neposrednoj okolini pridonosi novim spoznajama, stjecanju novih vještina, navika i sposobnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šuvar, Vedrana
Implementacija zavičajnih tema u razrednom kurikulumu na temeljima održivog razvoja. // Znanstveno-stručni skup ''Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske'', Zbornik radova / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2016. str. 175-183 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šuvar, V. (2016) Implementacija zavičajnih tema u razrednom kurikulumu na temeljima održivog razvoja.. U: Radeka, I. (ur.)Znanstveno-stručni skup ''Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske'', Zbornik radova.
@article{article, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, editor = {Radeka, I.}, year = {2016}, pages = {175-183}, keywords = {kulturna ba\v{s}tina, kurikulum, strategije, metode, zavi\v{c}ajne teme}, isbn = {978-953-331-154-8}, title = {Implementacija zavi\v{c}ajnih tema u razrednom kurikulumu na temeljima odr\v{z}ivog razvoja.}, keyword = {kulturna ba\v{s}tina, kurikulum, strategije, metode, zavi\v{c}ajne teme}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Radost, Zadar}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, editor = {Radeka, I.}, year = {2016}, pages = {175-183}, keywords = {cultural heritage, curriculum, strategies, methods, domestic subjects}, isbn = {978-953-331-154-8}, title = {Implementation of local issues in the classroom based curriculum sustainable development}, keyword = {cultural heritage, curriculum, strategies, methods, domestic subjects}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Radost, Zadar}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font