Pregled bibliografske jedinice broj: 830316
Analitika govora u marketingu digitalne ere
Analitika govora u marketingu digitalne ere // OD DIGITALNOG MARKETINGA DO MARKETINGA DIGITALNE ERE 2016
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 830316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analitika govora u marketingu digitalne ere
(Speech analytics in digital era marketing)
Autori
Dropuljić, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
OD DIGITALNOG MARKETINGA DO MARKETINGA DIGITALNE ERE 2016
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
analitika govora u reklamama; kontaktni centar
(speech analytics in commercials; contact centre)
Sažetak
Alati za govornu analitiku postaju važna, neizostavna komponenta modernih kontaktnih centara. Pomažu tvrtkama zadržati korisnike i generirati dodatan prihod, omogućujući pritom i bolje korisnikovo iskustvo. Pomažu prepoznati što korisniku stvarno treba. Općenito: unaprijediti performanse prodaje. Kako? Boljim uvidom agenata u zainteresiranost korisnika za uslugu. Ovo 'boljim uvidom' odnosi se na računalnu procjenu zainteresiranosti korisnika za uslugu koju operater nudi (up-sell ili cross-sell) i to na temelju akustičkih karakteristika glasa korisnika – u realnom vremenu, tijekom telefonskog razgovora. Kako još? Poboljšanjem efikasnosti i prodajnih vještina agenata. Kako sve to skupa izgleda tema je ovog izlaganja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti