Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830316

Analitika govora u marketingu digitalne ere


Dropuljić, Branimir
Analitika govora u marketingu digitalne ere // OD DIGITALNOG MARKETINGA DO MARKETINGA DIGITALNE ERE 2016
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 830316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analitika govora u marketingu digitalne ere
(Speech analytics in digital era marketing)

Autori
Dropuljić, Branimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
OD DIGITALNOG MARKETINGA DO MARKETINGA DIGITALNE ERE 2016

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
analitika govora u reklamama; kontaktni centar
(speech analytics in commercials; contact centre)

Sažetak
Alati za govornu analitiku postaju važna, neizostavna komponenta modernih kontaktnih centara. Pomažu tvrtkama zadržati korisnike i generirati dodatan prihod, omogućujući pritom i bolje korisnikovo iskustvo. Pomažu prepoznati što korisniku stvarno treba. Općenito: unaprijediti performanse prodaje. Kako? Boljim uvidom agenata u zainteresiranost korisnika za uslugu. Ovo 'boljim uvidom' odnosi se na računalnu procjenu zainteresiranosti korisnika za uslugu koju operater nudi (up-sell ili cross-sell) i to na temelju akustičkih karakteristika glasa korisnika – u realnom vremenu, tijekom telefonskog razgovora. Kako još? Poboljšanjem efikasnosti i prodajnih vještina agenata. Kako sve to skupa izgleda tema je ovog izlaganja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Branimir Dropuljić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dropuljić, Branimir
Analitika govora u marketingu digitalne ere // OD DIGITALNOG MARKETINGA DO MARKETINGA DIGITALNE ERE 2016
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Dropuljić, B. (2016) Analitika govora u marketingu digitalne ere. U: OD DIGITALNOG MARKETINGA DO MARKETINGA DIGITALNE ERE 2016.
@article{article, author = {Dropulji\'{c}, Branimir}, year = {2016}, keywords = {analitika govora u reklamama, kontaktni centar}, title = {Analitika govora u marketingu digitalne ere}, keyword = {analitika govora u reklamama, kontaktni centar}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dropulji\'{c}, Branimir}, year = {2016}, keywords = {speech analytics in commercials, contact centre}, title = {Speech analytics in digital era marketing}, keyword = {speech analytics in commercials, contact centre}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font