Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830271

Roditelji u kurikulumu ranog i predškolskog odgoja


Visković, Ivana
Roditelji u kurikulumu ranog i predškolskog odgoja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 26 (2015), 117; 15-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 830271 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Roditelji u kurikulumu ranog i predškolskog odgoja
(Parents in the early childhood and preschool education curriculum.)

Autori
Visković, Ivana

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 26 (2015), 117; 15-16

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
suradnja; partnerstvo; roditeljstvo; rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(cooperation; partnership; preschool education)

Sažetak
Suradnju roditelja i vrtića moguće je tumačiti kao uključivanje roditelja u odgojno-obrazovni proces - planiranje, organizaciju, provedbu i vrednovanje. No, ponekad se suradnja vrednuju samo kao proces roditeljskog uvažavanja odgajatelja (i ustanove u cjelini) i doprinosa roditelja uvjetima boravka u vrtiću. Inicira se sudjelovanje roditelja u uređenju prostora i javnim manifestacijama. Neposredni ishod najčešće je dopadljiv i doprinosi općoj slici vrtića. Nažalost, često izostaje analiza i vrednovanje procesa te dugoročna dobrobit razvoju osobnosti pojedinca. Partnerstvo kao viša razina suradničkih odnosa podrazumijeva ravnopravan odnos roditelja i stručnih djelatnika u svim aspektima odgoja i obrazovanja pri čemu se priznaje da roditelji imaju primarni utjecaj na život djece. Partnerski odnos podrazumijeva međusobno povjerenje, prihvaćanje i skrb, doživljaj i uvažavanje kompetencija drugih i njihovih vrijednosnih orijentacija, stanovitu dopadljivost drugog te komunikaciju kao operativnu dimenziju odnosa. Socijalno poštovanje i uvažavanje druge osobe prepoznatljivo je kroz ponašanja koja smanjuju osjećaj ovisnosti i ranjivosti, a unapređuju osjećaj doprinosa uz istodobnu percepciju osnovnog identiteta i pouzdanosti drugog partnera.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Visković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Visković, Ivana
Roditelji u kurikulumu ranog i predškolskog odgoja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 26 (2015), 117; 15-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Visković, I. (2015) Roditelji u kurikulumu ranog i predškolskog odgoja. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 26 (117), 15-16.
@article{article, author = {Viskovi\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {15-16}, keywords = {suradnja, partnerstvo, roditeljstvo, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {26}, number = {117}, issn = {0353-636X}, title = {Roditelji u kurikulumu ranog i pred\v{s}kolskog odgoja}, keyword = {suradnja, partnerstvo, roditeljstvo, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje} }
@article{article, author = {Viskovi\'{c}, Ivana}, year = {2015}, pages = {15-16}, keywords = {cooperation, partnership, preschool education}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {26}, number = {117}, issn = {0353-636X}, title = {Parents in the early childhood and preschool education curriculum.}, keyword = {cooperation, partnership, preschool education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font