Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 830064

CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI


Plečaš, Katarina; Rocco, Sanja
CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI // Život u digitalnom dobu - Društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World - Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings. / Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 498-512 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 830064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI
(CRM AND THE CHALLENGES OF IMPLEMENTING E-OFFICE IN NON-PROFIT ORGANISATIONS)

Autori
Plečaš, Katarina ; Rocco, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Život u digitalnom dobu - Društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World - Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings. / Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016, 498-512

ISBN
978-953-57657-8-3

Skup
Život u digitalnom dobu - Društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’ / Living in a Digital World - Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communication

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
CRM; održivi razvoj; marketinško upravljanje; e-poslovanje; HRPSOR
(CRM; sustainable development; marketing management; e-office; HR BCSD)

Sažetak
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) kao važan segment poslovanja suvremene organizacije traži zasebno mjesto u strategiji upravljanja. Koliko su važni odnosi s dionicima, prvenstveno klijentima, pokazuje i činjenica da se teorija upravljanja odnosima s klijentima okrenula upravo prema odgovornosti organizacije naspram klijenta. Kako bi organizacija imala transparentan i odgovoran odnos, potrebno je unijeti preinake, ne samo u upravljanje marketingom i strateško planiranje, već i u dostupnost i ažuriranje informacija o klijentu i njegovim potrebama. Upravljanje odnosima s klijentima pokazuje održivost same organizacije i njenu društvenu odgovornost. Implementacija e-poslovanja u neprofitnoj organizaciji čija je djelatnost posvećena upravo održivom razvoju otvara niz pretpostavki koje zahtijevaju promjenu u načinu poslovanja. Uvođenje sustava napredne tehnologije u Hrvatskom poslovnom savjetu za održivi razvoj (HRPSOR) omogućava promptno i kvalitetno marketinško upravljanje kao i upravljanje odnosima s klijentima ‒ njenim članovima, pritom smanjujući financijske, kao i troškove prirodnih resursa. Uz primjenu postupka standardizacije pri unosu, informacije će postati dostupne svima te će omogućavati kategorizaciju pri izradi raznih analiza i izvješća, a time i transparentnost te lakše planiranje aktivnosti. Pri procesu implementacije javljaju se brojni izazovi koje treba premostiti. Rad započinje pregledom literature i definiranjem osnovnih pojmova. Zatim je predstavljen način djelovanja HRPSOR-a, kao i strategija marketinškog upravljanja. Postavljena su istraživačka pitanja: kako HRPSOR upravlja odnosima sa svojim članovima te koje su moguće prepreke i pozitivni učinci primjene elektroničkog poslovanja. U tu svrhu analizirani su rezultati strateške radionice, kao i ankete provedene među članicama tijekom 2014. godine. Temeljem ovih analiza donesen je zaključak i preporuke za daljnje postupanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti

Profili:

Avatar Url Sanja Rocco (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.vpsz.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Plečaš, Katarina; Rocco, Sanja
CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI // Život u digitalnom dobu - Društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World - Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings. / Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 498-512 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Plečaš, K. & Rocco, S. (2016) CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI. U: Grmuša, T., gl. ur., Rocco S., Zavišić, Ž. & Šipić, N. (ur.)Život u digitalnom dobu - Društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World - Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings..
@article{article, author = {Ple\v{c}a\v{s}, Katarina and Rocco, Sanja}, year = {2016}, pages = {498-512}, keywords = {CRM, odr\v{z}ivi razvoj, marketin\v{s}ko upravljanje, e-poslovanje, HRPSOR}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {CRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI}, keyword = {CRM, odr\v{z}ivi razvoj, marketin\v{s}ko upravljanje, e-poslovanje, HRPSOR}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ple\v{c}a\v{s}, Katarina and Rocco, Sanja}, year = {2016}, pages = {498-512}, keywords = {CRM, sustainable development, marketing management, e-office, HR BCSD}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {CRM AND THE CHALLENGES OF IMPLEMENTING E-OFFICE IN NON-PROFIT ORGANISATIONS}, keyword = {CRM, sustainable development, marketing management, e-office, HR BCSD}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font