Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829914

Nastavne strategije za unaprjeđenjeobrazovnih postignuća


Šarančić, Snježana
Nastavne strategije za unaprjeđenjeobrazovnih postignuća // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 268-273 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 829914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavne strategije za unaprjeđenjeobrazovnih postignuća
(Teaching strategies for improvement of educational outcomes)

Autori
Šarančić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Vasilj, Mario - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 268-273

ISBN
978-9958-16-023-3

Skup
2. međunarodna znanstvene konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastavne strategije; znanje; inteligencija; učenje
(teaching strategies; knowledge; intelligence; learning)

Sažetak
U usporedbi s vršnjacima iz inozemstva, a posebno istočnoazijskog, naši su učenici vještiji u reproduktivnom znanju nego u primjeni znanja u novonastalim problemskim situacijama. Možemo li to promijeniti? Kako bismo potaknuli djecu da u što većoj mjeri dosegnu svoje biološke potencijale, nužno je znatno promijeniti način na koji poučavamo. Neophodno je povećanje udjela neurofizioloških saznanja u formalnoj edukaciji djece koja otkrivaju da inteligenciju ne određuje broj neurona nego broj sinaptičkih veza između moždanih stanica. Mozak može stvarati nove sinapse ukoliko se adekvatno potiče. Učenike je dobro stimulirati obogaćujućim iskustvima kao što su: multisenzorna okolina, izazovi kojima se potiče razvoj mišljenja, pozitivne društvene veze i emocije u okolini u kojoj se uči. Od izuzetne je važnosti učenje kroz motoričke aktivnosti. Nužno se nameće potreba primjene nastavnih strategija koje pridonose razvoju primjene znanja, logičkog zaključivanja i rješavanja problema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Šarančić, Snježana
Nastavne strategije za unaprjeđenjeobrazovnih postignuća // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 268-273 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Šarančić, S. (2014) Nastavne strategije za unaprjeđenjeobrazovnih postignuća. U: Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S. & Spajić-Vrkaš, Vedrana i Vasilj, Mario (ur.)Pedagogija, obrazovanje i nastava.
@article{article, author = {\v{S}aran\v{c}i\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2014}, pages = {268-273}, keywords = {nastavne strategije, znanje, inteligencija, u\v{c}enje}, isbn = {978-9958-16-023-3}, title = {Nastavne strategije za unaprje\djenjeobrazovnih postignu\'{c}a}, keyword = {nastavne strategije, znanje, inteligencija, u\v{c}enje}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{S}aran\v{c}i\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2014}, pages = {268-273}, keywords = {teaching strategies, knowledge, intelligence, learning}, isbn = {978-9958-16-023-3}, title = {Teaching strategies for improvement of educational outcomes}, keyword = {teaching strategies, knowledge, intelligence, learning}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font