Pregled bibliografske jedinice broj: 829914
Nastavne strategije za unaprjeđenjeobrazovnih postignuća
Nastavne strategije za unaprjeđenjeobrazovnih postignuća // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 268-273 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 829914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavne strategije za unaprjeđenjeobrazovnih postignuća
(Teaching strategies for improvement of educational outcomes)
Autori
Šarančić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava
/ Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Vasilj, Mario - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 268-273
ISBN
978-9958-16-023-3
Skup
2. međunarodna znanstvene konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavne strategije; znanje; inteligencija; učenje
(teaching strategies; knowledge; intelligence; learning)
Sažetak
U usporedbi s vršnjacima iz inozemstva, a posebno istočnoazijskog, naši su učenici vještiji u reproduktivnom znanju nego u primjeni znanja u novonastalim problemskim situacijama. Možemo li to promijeniti? Kako bismo potaknuli djecu da u što većoj mjeri dosegnu svoje biološke potencijale, nužno je znatno promijeniti način na koji poučavamo. Neophodno je povećanje udjela neurofizioloških saznanja u formalnoj edukaciji djece koja otkrivaju da inteligenciju ne određuje broj neurona nego broj sinaptičkih veza između moždanih stanica. Mozak može stvarati nove sinapse ukoliko se adekvatno potiče. Učenike je dobro stimulirati obogaćujućim iskustvima kao što su: multisenzorna okolina, izazovi kojima se potiče razvoj mišljenja, pozitivne društvene veze i emocije u okolini u kojoj se uči. Od izuzetne je važnosti učenje kroz motoričke aktivnosti. Nužno se nameće potreba primjene nastavnih strategija koje pridonose razvoju primjene znanja, logičkog zaključivanja i rješavanja problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb