Pregled bibliografske jedinice broj: 829897
Pripovijedanje kao poticaj za dječju igru
Pripovijedanje kao poticaj za dječju igru // Play and Playing in Early Childhood / Igra u ranom djetinjstvu / Petrović-Sočo, Biserka ; Višnjić Jevtić Adrijana (ur.).
Zagreb: OMEP Hrvatska, 2013. str. 183-193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 829897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripovijedanje kao poticaj za dječju igru
(Storytelling as an incentive for children to play)
Autori
Visković, Ivana ; Sumić Flego Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Play and Playing in Early Childhood / Igra u ranom djetinjstvu
/ Petrović-Sočo, Biserka ; Višnjić Jevtić Adrijana - Zagreb : OMEP Hrvatska, 2013, 183-193
ISBN
978-953-57634
Skup
.) Play and Playing in Early Childhood // International scientific and professional conference, OMEP 2013
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.05.2013. - 11.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dječje stvaralaštvo; pripovijedanje kao socijalni poticaj; stavovi odgajatelja
(child's play; storytelling; caretakers' attitudes/opinions)
Sažetak
Igra je osnovna aktivnost djece. Kroz igru djeca uče, istražuju i stupaju u interakcije s okolinom. Dječja igra događa se stalno, bez osobitih poticaja odraslih. Ali, socijalno i materijalno-prostorno okruženje možebitno utječe na dječju igru: inicira je i obogaćuje ili sputava. Baš kao i igra, priče su stare kao i ljudska komunikacija. U tradiciji mnogih naroda, priče su korištene kao odgojna sredstva a pripovijedanje način na koji su se prenosili običaji, iskustva i vrijednosne orijentacije zajednice. Priče potiču razvoj dječje mašte, emocionalni doživljaj i socijalizaciju u zajednicu te tako, posredno, utječu i na dječju igru. Ovaj rad istražuje moguću povezanost pripovijedanja i dječje igre te mišljenje odgajatelja o modalitetima i značajnosti utjecaja pripovjedaka na dječju igru. Istraživanje obuhvaća analizu ispitivanja mišljenja i stavova odgajatelja u Dalmaciji i studije slučaja u Dječjem vrtiću „Biokovsko zvonce“, Makarska.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija