Pregled bibliografske jedinice broj: 829889
Modaliteti učenja studenata predškolskog odgoja na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru
Modaliteti učenja studenata predškolskog odgoja na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić Neven, Lukenda Anita, Pavlović Slavica, Spajić-Vrkaš Vedrana (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 327-334 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 829889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modaliteti učenja studenata predškolskog odgoja na FPMOZ Sveučilišta u Mostaru
(Teaching models for preschool education students at the Faculty of Science and Education University of Mostar)
Autori
Visković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava
/ Hrvatić Neven, Lukenda Anita, Pavlović Slavica, Spajić-Vrkaš Vedrana - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 327-334
ISBN
978-9958-16-023-3
Skup
2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenje; studiranje; vještine učenja
(learning; studying models; learning skills)
Sažetak
Sagleda li se studiranje kao proces institucionalnog, organiziranog i ciljno usmjerenog učenja i podučavanja, očekivani ishod tog procesa je kompetentan pojedinac sposoban za profesionalan rad i cjeloživotno učenje i usavršavanje. jedna od ključnih kompetencijakoje bi studenti trebali razviti tijekom studija je 2učiti kako učiti". Istraženi su zato prevladavajući stilovi učenja studenata predškolskog odgoja, modaliteti učenja i korištenje različitih (znanstvenih) izvora. Podaci su sakupljnei empirijskim istraživanjem na namjernom, prigodnom uzorku. REzultati ukazuju da je, kod studenata u uzorku, prevladavajući vizualni stil učenja nad verbalnim, opažajući stil u odnosu na intuitivni te aktivni u odnosu na reflektivni stil. Većina ispitanika uči globalno. Utvrđena je statistički značajna razlika u modalitetima učenja u odnosu na studijsku godinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija