Pregled bibliografske jedinice broj: 829550
Kako mi učimo
Kako mi učimo // Nastava u kombiniranim odjelima: priručnik za učiteljice i učitelje / Lučić, Kata ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2004. str. 149-155
CROSBI ID: 829550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako mi učimo
(How do we learn)
Autori
Šuvar, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Nastava u kombiniranim odjelima: priručnik za učiteljice i učitelje
Urednik/ci
Lučić, Kata ; Matijević, Milan
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
149-155
ISBN
953-0-50658-9
Ključne riječi
nastava, kombinirani razredni odjeli
(teaching, combined classes)
Sažetak
Ovo je priručnik za učiteljice i učitelje koji organiziraju nastavu u kombiniranm razrednim odjelima. To je model rada u kojem učenici dva ili više razreda osnovne škole koriste jednu učionicu a poučava ih jedan učitelj ili učiteljica. Obično je u učionici između 10 i 20 učenika, a u Hrvatskoj takvih odjeljenja na početku trećeg milenija ima oko 1800. Taj je model rada dosta blizak poznatom pedagoškom projektu koji je razvio Peter Petersen 1925 godine u njemačkom gradu Jena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA