Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829544

Učitelj kao moderator sustava vrjednovanja


Šuvar, Vedrana
Učitelj kao moderator sustava vrjednovanja // Suvremena pitanja, 11-12 (2011), 6; 88-105 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 829544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učitelj kao moderator sustava vrjednovanja
(Teacher as a moderator of system evaluation)

Autori
Šuvar, Vedrana

Izvornik
Suvremena pitanja (1840-1252) 11-12 (2011), 6; 88-105

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
praćenje; procjenjivanje; školska ocjena; vrednovanje; učenik; učitelj
(monitoring; asssessment; school mark; evaluation; pupil; teacher)

Sažetak
Da bismo kvalitetno, objektivno donijeli prosudbu o postignutim kompetencijama učenika kroz određeno odgojno-obrazovno razdoblje potrebno je kontinuirano pratiti rad svakog učenika, provjeravati i vrednovati. Unatoč dogovorenim pedagoškim pravilima koja svaka školska ustanova treba uvažavati, a koja su ugrađena i u kurikulumske sadržaje, vrednovanje kao sustavno praćenje i ocjenjivanje učeničkih kompetencija još uvijek posjeduje velike razlike u ocjenjivanju i ocjenjivačkim kriterijima. Školska ocjena kao temeljna kategorija vrednovanja ne smije biti samo mjerna jedinica za ocjenjivanje učeničkog znanja iz pojedinog predmeta. Ocjena treba biti u funkciji objektivnog procjenjivanja svih kompetencija koje je učenik postigao, služeći kao relevantan instrument za vrednovanje i evaluaciju učeničkog uspjeha. Ocjenjivanje je mjerenje, a mjerenje je, matematički gledano uspoređivanje dviju veličina od kojih jednu predstavlja jedinica za mjerenje veličine, a drugu objekt mjerenja, u odgojno-obrazovnom procesu, učenika. Na školsko ocjenjivanje utječe niz čimbenika koji u većoj ili manjoj mjeri bili objektivno zadani od institucija ili subjektivno u trenutku vrednovanja kategorizirani od strane učitelja utječu na školsko ocjenjivanje i ocjenu kao mjernu jedinicu učenikovih postignutih kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Šuvar, Vedrana
Učitelj kao moderator sustava vrjednovanja // Suvremena pitanja, 11-12 (2011), 6; 88-105 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Šuvar, V. (2011) Učitelj kao moderator sustava vrjednovanja. Suvremena pitanja, 11-12 (6), 88-105.
@article{article, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, year = {2011}, pages = {88-105}, keywords = {pra\'{c}enje, procjenjivanje, \v{s}kolska ocjena, vrednovanje, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, journal = {Suvremena pitanja}, volume = {11-12}, number = {6}, issn = {1840-1252}, title = {U\v{c}itelj kao moderator sustava vrjednovanja}, keyword = {pra\'{c}enje, procjenjivanje, \v{s}kolska ocjena, vrednovanje, u\v{c}enik, u\v{c}itelj} }
@article{article, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, year = {2011}, pages = {88-105}, keywords = {monitoring, asssessment, school mark, evaluation, pupil, teacher}, journal = {Suvremena pitanja}, volume = {11-12}, number = {6}, issn = {1840-1252}, title = {Teacher as a moderator of system evaluation}, keyword = {monitoring, asssessment, school mark, evaluation, pupil, teacher} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font