Pregled bibliografske jedinice broj: 829539
Korištenje i učinkovitost igre u zavičajnoj nastavi
Korištenje i učinkovitost igre u zavičajnoj nastavi // Igra u ranom djetinjstvu (Play and Playing in Early Childhood) / Petrović - Sočo, Biserka ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: OMEP Hrvatska ; Alfa, 2013. str. 258-269
CROSBI ID: 829539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje i učinkovitost igre u zavičajnoj nastavi
(The use and efficiency of games in ethnic lessons)
Autori
Šuvar, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Igra u ranom djetinjstvu (Play and Playing in Early Childhood)
Urednik/ci
Petrović - Sočo, Biserka ; Višnjić Jevtić, Adrijana
Izdavač
OMEP Hrvatska ; Alfa
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
258-269
ISBN
978-953-57634-0-6
Ključne riječi
igra, odgojno-obrazovni proces, učenik, zavičajna nastava
(game, the educational process, student, ethnic lessons.)
Sažetak
Igra u zavičajnoj nastavi zauzima važno mjesto jer učenik igrom u odgojno-obrazovnom procesu, otkrivajući i učeći zavičajne sadržaje, razvija sve svoje razvojne mogućnosti od kognitivnih do socijalno-emocionalnih. Učenje zavičajnih tema iz neposredne dječje okoline uz igru, poglavito u početnim razredima, jača kreativnost u radu, kritičko mišljenje, znatiželju za otkrivanjem sadržaja bliskih svakodnevnom životu te intelektualnu radoznalost. Učenik razvija pozitivnu sliku o sebi i svom zavičaju, razvija motivaciju, empatiju, socijalnu i društvenu pripadnost. U ovom radu će se poseban naglasak staviti na afirmaciju igre kao nastavnog načela, metode, modela i postupka u razrednoj nastavi. Igrom u nastavi dijete prihvaća i prilagođuje sebi događaje, približuje se ljudima i stvarima iz svoje okoline, što je bitno kod usvajanja zavičajnih tema u svim etapama rada. Igra se osobito primjenjuje kao motivacija učenika u uvodnom dijelu sata te prilikom ponavljanja i utvrđivanja bilo da se radi o razrednoj, projektnoj, terenskoj ili izvan učioničkoj nastavi. Ovim se radom kroz različite modele i komponente dječje igre željelo približiti zavičajne dječje igre koje se mogu zanimljivo inkorporirati u obradu zavičajnih tema. Nastojalo se pokazati kako je učenje zavičajnih tema igrom efikasnije od klasičnog načina poučavanja te rezultira većom aktivnošću učenika u odgojno-obrazovnom procesu. Korištenje igre u učenju zavičajnih tema dovodi do bolje koncentracije i veće motivacije u radu, učenje postaje zanimljivije, a pamćenje je činjenica i događaja iz zavičajnih tema učinkovitije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA