Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829539

Korištenje i učinkovitost igre u zavičajnoj nastavi


Šuvar, Vedrana
Korištenje i učinkovitost igre u zavičajnoj nastavi // Igra u ranom djetinjstvu (Play and Playing in Early Childhood) / Petrović - Sočo, Biserka ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: OMEP Hrvatska ; Alfa, 2013. str. 258-269


CROSBI ID: 829539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje i učinkovitost igre u zavičajnoj nastavi
(The use and efficiency of games in ethnic lessons)

Autori
Šuvar, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Igra u ranom djetinjstvu (Play and Playing in Early Childhood)

Urednik/ci
Petrović - Sočo, Biserka ; Višnjić Jevtić, Adrijana

Izdavač
OMEP Hrvatska ; Alfa

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
258-269

ISBN
978-953-57634-0-6

Ključne riječi
igra, odgojno-obrazovni proces, učenik, zavičajna nastava
(game, the educational process, student, ethnic lessons.)

Sažetak
Igra u zavičajnoj nastavi zauzima važno mjesto jer učenik igrom u odgojno-obrazovnom procesu, otkrivajući i učeći zavičajne sadržaje, razvija sve svoje razvojne mogućnosti od kognitivnih do socijalno-emocionalnih. Učenje zavičajnih tema iz neposredne dječje okoline uz igru, poglavito u početnim razredima, jača kreativnost u radu, kritičko mišljenje, znatiželju za otkrivanjem sadržaja bliskih svakodnevnom životu te intelektualnu radoznalost. Učenik razvija pozitivnu sliku o sebi i svom zavičaju, razvija motivaciju, empatiju, socijalnu i društvenu pripadnost. U ovom radu će se poseban naglasak staviti na afirmaciju igre kao nastavnog načela, metode, modela i postupka u razrednoj nastavi. Igrom u nastavi dijete prihvaća i prilagođuje sebi događaje, približuje se ljudima i stvarima iz svoje okoline, što je bitno kod usvajanja zavičajnih tema u svim etapama rada. Igra se osobito primjenjuje kao motivacija učenika u uvodnom dijelu sata te prilikom ponavljanja i utvrđivanja bilo da se radi o razrednoj, projektnoj, terenskoj ili izvan učioničkoj nastavi. Ovim se radom kroz različite modele i komponente dječje igre željelo približiti zavičajne dječje igre koje se mogu zanimljivo inkorporirati u obradu zavičajnih tema. Nastojalo se pokazati kako je učenje zavičajnih tema igrom efikasnije od klasičnog načina poučavanja te rezultira većom aktivnošću učenika u odgojno-obrazovnom procesu. Korištenje igre u učenju zavičajnih tema dovodi do bolje koncentracije i veće motivacije u radu, učenje postaje zanimljivije, a pamćenje je činjenica i događaja iz zavičajnih tema učinkovitije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Šuvar, Vedrana
Korištenje i učinkovitost igre u zavičajnoj nastavi // Igra u ranom djetinjstvu (Play and Playing in Early Childhood) / Petrović - Sočo, Biserka ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: OMEP Hrvatska ; Alfa, 2013. str. 258-269
Šuvar, V. (2013) Korištenje i učinkovitost igre u zavičajnoj nastavi. U: Petrović - Sočo, B. & Višnjić Jevtić, A. (ur.) Igra u ranom djetinjstvu (Play and Playing in Early Childhood). Zagreb, OMEP Hrvatska ; Alfa, str. 258-269.
@inbook{inbook, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, year = {2013}, pages = {258-269}, keywords = {igra, odgojno-obrazovni proces, u\v{c}enik, zavi\v{c}ajna nastava}, isbn = {978-953-57634-0-6}, title = {Kori\v{s}tenje i u\v{c}inkovitost igre u zavi\v{c}ajnoj nastavi}, keyword = {igra, odgojno-obrazovni proces, u\v{c}enik, zavi\v{c}ajna nastava}, publisher = {OMEP Hrvatska ; Alfa}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, year = {2013}, pages = {258-269}, keywords = {game, the educational process, student, ethnic lessons.}, isbn = {978-953-57634-0-6}, title = {The use and efficiency of games in ethnic lessons}, keyword = {game, the educational process, student, ethnic lessons.}, publisher = {OMEP Hrvatska ; Alfa}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font