Pregled bibliografske jedinice broj: 829538
Suradničkim učenjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima
Suradničkim učenjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima // Zbornik radova 2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013. Mostar : Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno- matematičkih i odgojnih znanosti Mostar , 2014.
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2014. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 829538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničkim učenjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima
(From co-operative learning to qualitative educational work in multi-grade classes)
Autori
Šuvar, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013. Mostar : Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno- matematičkih i odgojnih znanosti Mostar , 2014.
/ - , 2014
Skup
2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kombinirani razredni odjeli; suradničko učenje; učenik; odgojno-obrazovni proces
(multi-grade classes; co-operative learning; student; the educational process)
Sažetak
Suradničko učenje ima važnu ulogu u odgojno- obrazovnom procesu kombiniranih razrednih odjela gdje su učenici i učitelji međusobno povezani aktivnim pripremanjem, radom i vrjednovanjem rezultata rada. U kombiniranim razrednim odjelima učitelj je u izravnoj interakciji s učenicima. Odabirom različitih oblika i metoda odgojno-obrazovni proces postaje kvalitetniji, sadržajniji i učenicima primjereniji. Ovim se radom ukazuje na značenje i specifičnost rada u kombiniranim razrednim odjelima te na suradničko učenje kao bitni organizacijski model rada. Željelo se istaknuti komunikaciju između učenika i učitelja uz primjenu suvremenih didaktičkih strategija. Posebnom artikulacijom nastavnog sata učenici se osamostaljuju za stjecanje vlastitog iskustva, za primjenu naučenoga u novim situacijama te na prednosti suradničkog učenja u kombiniranim razrednim odjelima. Ovim smo radom potvrdili kako je suradničko učenje aktivni proces u heterogenoj dobnoj skupini, koje učenje učenike od najranijeg školovanja osamostaljuje, potiče na razvijanje sposobnosti kritičkog mišljenja, prosuđivanja i zaključivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA