Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829538

Suradničkim učenjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima


Šuvar, Vedrana
Suradničkim učenjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima // Zbornik radova 2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013. Mostar : Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno- matematičkih i odgojnih znanosti Mostar , 2014.
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2014. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 829538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradničkim učenjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima
(From co-operative learning to qualitative educational work in multi-grade classes)

Autori
Šuvar, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013. Mostar : Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno- matematičkih i odgojnih znanosti Mostar , 2014. / - , 2014

Skup
2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kombinirani razredni odjeli; suradničko učenje; učenik; odgojno-obrazovni proces
(multi-grade classes; co-operative learning; student; the educational process)

Sažetak
Suradničko učenje ima važnu ulogu u odgojno- obrazovnom procesu kombiniranih razrednih odjela gdje su učenici i učitelji međusobno povezani aktivnim pripremanjem, radom i vrjednovanjem rezultata rada. U kombiniranim razrednim odjelima učitelj je u izravnoj interakciji s učenicima. Odabirom različitih oblika i metoda odgojno-obrazovni proces postaje kvalitetniji, sadržajniji i učenicima primjereniji. Ovim se radom ukazuje na značenje i specifičnost rada u kombiniranim razrednim odjelima te na suradničko učenje kao bitni organizacijski model rada. Željelo se istaknuti komunikaciju između učenika i učitelja uz primjenu suvremenih didaktičkih strategija. Posebnom artikulacijom nastavnog sata učenici se osamostaljuju za stjecanje vlastitog iskustva, za primjenu naučenoga u novim situacijama te na prednosti suradničkog učenja u kombiniranim razrednim odjelima. Ovim smo radom potvrdili kako je suradničko učenje aktivni proces u heterogenoj dobnoj skupini, koje učenje učenike od najranijeg školovanja osamostaljuje, potiče na razvijanje sposobnosti kritičkog mišljenja, prosuđivanja i zaključivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Šuvar, Vedrana
Suradničkim učenjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima // Zbornik radova 2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013. Mostar : Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno- matematičkih i odgojnih znanosti Mostar , 2014.
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2014. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šuvar, V. (2014) Suradničkim učenjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima. U: Zbornik radova 2. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava PON 2013. Mostar : Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno- matematičkih i odgojnih znanosti Mostar , 2014..
@article{article, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, year = {2014}, keywords = {kombinirani razredni odjeli, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, u\v{c}enik, odgojno-obrazovni proces}, title = {Suradni\v{c}kim u\v{c}enjem do kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada u kombiniranim razrednim odjelima}, keyword = {kombinirani razredni odjeli, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, u\v{c}enik, odgojno-obrazovni proces}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{S}uvar, Vedrana}, year = {2014}, keywords = {multi-grade classes, co-operative learning, student, the educational process}, title = {From co-operative learning to qualitative educational work in multi-grade classes}, keyword = {multi-grade classes, co-operative learning, student, the educational process}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font