Pregled bibliografske jedinice broj: 829524
Radna angažiranost: Uloga vrijednosti, očekivanja i interakcijske pravednosti
Radna angažiranost: Uloga vrijednosti, očekivanja i interakcijske pravednosti // VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 48-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 829524 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Radna angažiranost: Uloga vrijednosti, očekivanja i interakcijske pravednosti
Autori
Ilakovac, Mirna ; Jakopec, Ana ; Lind Andersen, Thomas ; Gabrhel, Vít ; Keane, Lainey ; Kovač, Nina ; Reigbert, Katharina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“
/ Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 48-48
ISBN
978-953-314-085-8
Skup
VI. znanstveno-stručni skup "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.02.2016. - 27.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
radna angažiranost; vrijednost; očekivanja; interakcijska pravednost
Sažetak
Suvremene organizacije od svojih zaposlenika očekuju proaktivnost te preuzimanje inicijative i odgovornosti za svoj profesionalni razvoj, kao i posvećenost poslu i visokim standardima radne uspješnosti. Dakle, postoji potreba za zaposlenicima koji su posvećeni svom poslu, u rad ulažu puno energije i udubljeni su u izvršavanje svojih radnih zadataka – jednostavnije, za radno angažiranim zaposlenicima. Cilj je ovoga istraživanja provjeriti ulogu vrijednosti i očekivanja zaposlenih, ali i interakcijski pravednog tretmana od strane različitih dionika u organizacijskom kontekstu, u radnoj angažiranosti zaposlenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=349 zaposlenika osiguravajućih kuća i banaka. Rezultati provedene hijerarhijske regresijske analize pokazali su da su uz stupanj obrazovanja i staž zaposlenika u organizaciji, vrijednosti zaposlenika vezane uz pravednost, kao i doživljaj interakcijske pravednosti od strane klijenata, značajne pozitivne odrednice radne angažiranosti zaposlenih. Dodatno, pokazalo se da pravednost rukovoditelja, preko doživljaja pravednosti klijenata, također pozitivno djeluje na radnu angažiranost zaposlenika. U radu se raspravlja o važnosti pravednog tretmana zaposlenika za poticanje i održavanje njihove radne angažiranosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija