Pregled bibliografske jedinice broj: 829503
Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju
Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju. Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2015 (prirucnik)
CROSBI ID: 829503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju
(Guidelines and procedures for RPL, labor market needs research, development of learning outcomes and assessment procedures in higher education)
Autori
Balković, Mislav ; Dželalija, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
92
ISBN
978-953-7584-11-5
Ključne riječi
Vrednovanje ; tržište rada ; procedure
(RPL ; assessment ; Labor market research)
Sažetak
Knjiga predstavlja prijedlog procedura i smjernica za provedbu vrednovanja neformalnog i informalnog učenja te daje prijedlog metodologije istraživanja potreba tržišta rada radi pripreme standarda zanimanja i standarda kvalifikacija kao podloge za vrednovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb