Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 829503

Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju


Balković, Mislav; Dželalija, Mile
Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju. Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2015 (prirucnik)


CROSBI ID: 829503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju
(Guidelines and procedures for RPL, labor market needs research, development of learning outcomes and assessment procedures in higher education)

Autori
Balković, Mislav ; Dželalija, Mile

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)

Grad
Zagreb

Godina
2015

Stranica
92

ISBN
978-953-7584-11-5

Ključne riječi
Vrednovanje ; tržište rada ; procedure
(RPL ; assessment ; Labor market research)

Sažetak
Knjiga predstavlja prijedlog procedura i smjernica za provedbu vrednovanja neformalnog i informalnog učenja te daje prijedlog metodologije istraživanja potreba tržišta rada radi pripreme standarda zanimanja i standarda kvalifikacija kao podloge za vrednovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mile Dželalija (autor)

Avatar Url Mislav Balković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Balković, Mislav; Dželalija, Mile
Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju. Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2015 (prirucnik)
Balković, M. & Dželalija, M. (2015) Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog učenja (RPL), istraživanja potreba tržišta rada te razvoj i vrednovanje ishoda učenja u visokom obrazovanju. Zagreb, Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO).
@book{book, author = {Balkovi\'{c}, Mislav and D\v{z}elalija, Mile}, year = {2015}, pages = {92}, keywords = {Vrednovanje, tr\v{z}i\v{s}te rada, procedure}, isbn = {978-953-7584-11-5}, title = {Smjernice i postupci za priznavanje i vrednovanje neformalnog i informalnog u\v{c}enja (RPL), istra\v{z}ivanja potreba tr\v{z}i\v{s}ta rada te razvoj i vrednovanje ishoda u\v{c}enja u visokom obrazovanju}, keyword = {Vrednovanje, tr\v{z}i\v{s}te rada, procedure}, publisher = {Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Balkovi\'{c}, Mislav and D\v{z}elalija, Mile}, year = {2015}, pages = {92}, keywords = {RPL, assessment, Labor market research}, isbn = {978-953-7584-11-5}, title = {Guidelines and procedures for RPL, labor market needs research, development of learning outcomes and assessment procedures in higher education}, keyword = {RPL, assessment, Labor market research}, publisher = {Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font