Pregled bibliografske jedinice broj: 828982
Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme
Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 7 (2016), 1; 49-56 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 828982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na
ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme
(Imapact of social responsible businesses on
consumer behaviour on sport equipement market)
Autori
Kovačič, Nikolina ; Đukec, Damira
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 7
(2016), 1;
49-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; ponašanje potrošača ; sportska oprema ; odluke o kupnji ; istraživanje
(social responsible buissnesses ; consumer behaviour ; sport equipement ; purchasing decisions ; research)
Sažetak
U radu je cilj bio istražiti kako i u kojoj mjeri društveno odgovorno poslovanje utječe na potražnju za sportskom opremom, osoba koje se bave sportom bilo u profesionalne, amaterske ili rekreativne svrhe. Dakle, istražuje se ima li društveno odgovorno poslovanje utjecaj na njihovu kupovinu. U radu je provedeno anketno istraživanje. Anketnim istraživanjem obuhvaćena je navedena ciljna skupina te su ispitivani njihovi stavovi o kupnji proizvoda društveno odgovornih poduzeća. Istraživanjem je utvrđeno da potrošači preferiraju proizvode društveno odgovornih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija