Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 828982

Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme


Kovačič, Nikolina; Đukec, Damira
Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 7 (2016), 1; 49-56 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 828982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme
(Imapact of social responsible businesses on consumer behaviour on sport equipement market)

Autori
Kovačič, Nikolina ; Đukec, Damira

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 7 (2016), 1; 49-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; ponašanje potrošača ; sportska oprema ; odluke o kupnji ; istraživanje
(social responsible buissnesses ; consumer behaviour ; sport equipement ; purchasing decisions ; research)

Sažetak
U radu je cilj bio istražiti kako i u kojoj mjeri društveno odgovorno poslovanje utječe na potražnju za sportskom opremom, osoba koje se bave sportom bilo u profesionalne, amaterske ili rekreativne svrhe. Dakle, istražuje se ima li društveno odgovorno poslovanje utjecaj na njihovu kupovinu. U radu je provedeno anketno istraživanje. Anketnim istraživanjem obuhvaćena je navedena ciljna skupina te su ispitivani njihovi stavovi o kupnji proizvoda društveno odgovornih poduzeća. Istraživanjem je utvrđeno da potrošači preferiraju proizvode društveno odgovornih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Damira Tkalec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačič, Nikolina; Đukec, Damira
Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 7 (2016), 1; 49-56 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Kovačič, N. & Đukec, D. (2016) Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 7 (1), 49-56.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\v{c}, Nikolina and \DJukec, Damira}, year = {2016}, pages = {49-56}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, sportska oprema, odluke o kupnji, istra\v{z}ivanje}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Utjecaj dru\v{s}tveno-odgovornoga poslovanja na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a na tr\v{z}i\v{s}tu sportske opreme}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, sportska oprema, odluke o kupnji, istra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\v{c}, Nikolina and \DJukec, Damira}, year = {2016}, pages = {49-56}, keywords = {social responsible buissnesses, consumer behaviour, sport equipement, purchasing decisions, research}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Imapact of social responsible businesses on consumer behaviour on sport equipement market}, keyword = {social responsible buissnesses, consumer behaviour, sport equipement, purchasing decisions, research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font