Pregled bibliografske jedinice broj: 828714
(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre
(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 828714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre
Autori
Kožil, Megi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.05
Godina
2016
Stranica
64
Mentor
Marković, Jelena, Miklošević, Željka
Ključne riječi
učenje; razvoj; modeli učenja; radionica; muzej; usmena predaja; folkloristika; nematerijalna baština
(learning; development; modals of learning; workshop; museum; oral traditional legends; folklore; intangible heritage)
Sažetak
Rad se bavi razvojem različitih modela i načina učenja, te prikazom istih kod djece. Kroz smjerove muzeologije i kulturne baštine i etnologije i kulturne antropologije dolazi do spajanja muzejske i etnološke prakse unutar muzeja. U radu je, također, opisana sama muzejska radionica kao studija slučaja, koja je izvedena u Etnografskom muzeju Istre sredinom listopada 2015. godine. Time se želio prikazati razvoj i proces učenja djece na konkretnom primjeru, te ustanoviti koji se sve modeli učenja mogu koristiti unutar muzejske radionice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb
Profili:
Jelena Marković
(mentor)