Pregled bibliografske jedinice broj: 828466
Katalog poduzetničkih ideja - Priručnik
Katalog poduzetničkih ideja - Priručnik / Zenzerović, Robert ; Hlavati, Kristina (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2015
CROSBI ID: 828466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Katalog poduzetničkih ideja - Priručnik
(Catalogue of entrepreneurial ideas - Manual)
Autori
Kostelić, Katarina
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2015
Stranica
54
Ključne riječi
poduzetništvo ; kreativno mišljenje ; kritičko mišljenje
(entrepreneurship ; creative thinking ; critical thinking)
Sažetak
Kad se priča o poduzetništvu, često je naglasak na novcu i dobiti. U ovom priručniku, predlažemo drugu perspektivu: novac i dobit su samo posljedica. Najuspješniji poduzetnici u prvi plan svoje priče o uspjehu stavljaju svoje ideale, želje, ljubav prema tome što rade ili želju da učine razliku na svijetu. Upravo odatle kreće priča o poduzetništvu iz ovog priručnika. Ovaj je priručnik prateć a literatura programa „Katalog poduzetničkih ideja“, aktivnosti SMART INNO projekta, te je kao takva namijenjena prvenstveno polaznicima programa. Za razumijevanje prvog i drugog dijela nije nužno ekonomsko predznanje, iako smisao priručnika nije zamjena, nego nadopuna udžbenicima. Tr e ći i četvrti dio namijenjeni su drugoj grupi polaznika, s ekonomskim predznanjem ( studentima 5. godine ekonomskih smjerova i potencijalnim poduzetnicima) . K onkretni ciljevi programa su približiti poja m poduzetničke ideje ne - ekonomistima , izvježbati tehnike i metode prikupljanja i stvaranja poduzetničkih ideja, izvježbati tehnike kritičkog mišljenja, analizirati i procijeniti ideje, te razraditi poduzetničke ideje u obliku sažetka poslovnog plana. Koristeći interdisciplinarni pristup, p riručnik vodi čitatelja putem upoznavanja samog sebe do upoznavanja okoline u kojoj može postići svoje poduzetničko samoostvarenje. Drugim riječima, kreće se od razvoja vlastite kreativnosti do kritičkog promišljanja vlastitih ideja, te konkretizacije u obliku sažetka poslovnog plana. Poželjno je materijale iz priručnika proučavati kao putokaze, nipošto kao materijal kojeg treba naučiti napamet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija