Pregled bibliografske jedinice broj: 828152
Oblikovanje i implementacija nastavnih sadržaja na društvenoj mreži Edmodo
Oblikovanje i implementacija nastavnih sadržaja na društvenoj mreži Edmodo // Dijete, igra, stvaralaštvo : zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom / Hicela, Ivon ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 167-174 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 828152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje i implementacija nastavnih sadržaja na
društvenoj mreži Edmodo
(Design and implementation of educational content
on the social network Edmodo)
Autori
Tomaš, Suzana ; Brzica, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo : zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom
/ Hicela, Ivon ; Mendeš, Branimir - Split : Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 167-174
ISBN
978-953-7395-94-0
Skup
Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom Dijete, igra, stvaralaštvo
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija ; osnovna škola
(information and communication technology ; primary education)
Sažetak
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije u osnovnoškolskom obrazovanju u centar zbivanja postavlja učenika i njegovo okruženje te nastoji u svakom pogledu zadovoljiti njegove potrebe. Primjenom takve paradigme učenja, učenik prestaje biti pasivan promatrač te dobiva ulogu aktivnog sudionika procesa stjecanja znanja, a uloga učitelja je vođenje i usmjeravanje učenika. Prosječnom učeniku internet, mobilni telefon, neposredna razmjena internetskih poruka te uporaba društvenih mreža predstavljaju sastavni dio života. Društvene mreže su jedinstveni online servisi u kojima se uspostavlja društvena komunikacija te se omogućuje intenzivno dijeljenje informacija. Sadržaji koji se dijele su u obliku multimedije i na taj se način svakom korisniku pružaju mogućnosti korištenja multimedijalnih sadržaja na način da zadovoljava potrebe istih- ovo mi nije jasno, potrebe korisnika ili potrebe za multimed. sadržajima?. S tim u vezi cilj ovoga rada je oblikovanje, razvijanje i implementiranje nastavnih sadržaja u trećem i četvrtom razredu osnovne škole na društvenoj mreži Edmodo uporabom mobilnog uređaja i računala. Osim toga, učenicima su omogućene suradničke aktivnosti koje su pomogle u prevladavanju osjećaja usamljenosti i izoliranosti karakterističnog za on-line obrazovanje. Rezultati upitnika i razlika rezultata u zadacima objektivnoga tipa ukazali su na mogućnost primjene društvene mreže Edmodo u obrazovne svrhe u osnovnoškolskom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija