Pregled bibliografske jedinice broj: 827331
Razina motoričkih znanja djece predškolske dobi ukljućene u različite programe vježbanja
Razina motoričkih znanja djece predškolske dobi ukljućene u različite programe vježbanja // ZBORNIK RADOVA 25. LJETNE ŠKOLE KINEZIOLOGA / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb, 2016. str. 344-348 (ostalo, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 827331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razina motoričkih znanja djece predškolske dobi ukljućene u različite programe vježbanja
(The level of motor skills in preschool children involved in various training programs)
Autori
Gudelj Šimunović, Danijela ; Vukelja, Maja ; Krmpotić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ZBORNIK RADOVA 25. LJETNE ŠKOLE KINEZIOLOGA
/ Findak, Vladimir - Zagreb, 2016, 344-348
Skup
25. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.06.2016. - 02.07.2016
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
motorička znanja; predškolska djeca
(motor skills; preschool children)
Sažetak
Osnovni motorički cilj za djecu predškolske dobi je usvajanje temeljnih motoričkih znanja pri čemu se glavni naglasak treba staviti na osiguravanje preduvjeta za buduće sudjelovanje u tjelesnim i sportskim aktivnostima te na zdravstvene i psihološke dobrobiti kao posljedice više razine tjelesne aktivnosti. Proces usavršavanja temeljnih motoričkih znanja nije proces koji se zbiva sam od sebe i potrebno je vrijeme i kvalitetne upute i vježbanje da se ova znanja nauče. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da je najbolji način za visoku razinu temeljnih motoričkih znanja uključivanje djece predškolske dobi u univerzalne odnosno višestrano usmjerene sportske programe. Praktično značenje ovog istraživanja je dati roditeljima informaciju o motoričkom statusu tj. stupnju motoričkih znanja djeteta, uputiti ih na važnost bavljenja tjelesnom aktivnošću za njihovo dijete i dati im preporuke za uključivanje njihove djece u programe ili sportske igraonice koje potiču višestrani motorički razvoj djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija