Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 827145

Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije


Malešević, Kristina
Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 827145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije
(Marketing management of national and nature parks in the development of the country image as a tourist destination)

Autori
Malešević, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.07

Godina
2016

Stranica
86

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marketing; nacionalni i parkovi prirode; imidž zemlje
(marketing; national and nature parks; country image)

Sažetak
Upravljanje imidžom zemlje kao turističke destinacije važno je područje marketinškog djelovanja. Turističko tržište je izrazito turbulentno i turisti traže doživljaj autohtone destinacije. Stoga bi se prirodne atrakcije, kao komparativna prednost zemlje, trebale isticati kao jedan od važnih čimbenika utjecaja na imidž zemlje i promišljeno turistički valorizirati. Da bi se smjestile u svijesti potencijalnih posjetitelja, zemlje moraju poticati promociju zaštićenih područja ali u isto vrijeme i brinuti o njihovom očuvanju i zaštiti što je često veliki izazov. Nacionalni i parkovi prirode atraktivan su turistički potencijal zemalja stoga bi njihova turistička valorizacija i odgovorno marketinško upravljanje trebalo biti jedan od važnih koncepata razvoja imidža zemlje. To se odnosi i na Republiku Hrvatsku kao zemlju s velikim brojem prirodnih atrakcija. U dosadašnjim istraživanjima u Republici Hrvatskoj nije se istraživalo upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode. Institut za turizam proveo je 2006. godine TOMAS istraživanje o stavovima i potrošnji posjetitelja parkova, ali i u tom istraživanju sudjelovalo je svega 6 nacionalnih parkova i 2 parka prirode. Zbog toga je provedeno izviđajno primarno kvalitativno istraživanje na namjernom, prigodnom uzorku od 15 parkova (6 nacionalnih parkova i 9 parkova prirode). Nastojalo se otkriti kakva je uloga marketinga u parkovima, kako se odvija proces oblikovanja elemenata marketinškog miksa, postoji li konkurencija među parkovima, kakva je konkurentska pozicija parkova u turističkoj ponudi zemlje te kakva su mišljenja o ulozi krovne marke Parkovi Hrvatske u promicanju vrijednosti turističke ponude i izgradnji imidža Republike Hrvatske. Ograničenje istraživanja je namjerni, prigodni uzorak i mišljenje jednog od zaposlenika parka (ravnatelja parka ili osobe zadužene za marketinške aktivnosti u parku) o marketinškom upravljanju parkovima. Buduća istraživanja mogla bi se usmjeriti prema istraživanju mišljenja o kvaliteti ponude parkova i motivaciji posjetitelja za izbor određenog parka kao i o etabliranosti krovne marke Parkovi Hrvatske i njenom utjecaju na promicanje vrijednosti turističke ponude i razvoju imidža Republike Hrvatske kao turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Malešević, Kristina
Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Malešević, K. (2016) 'Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Male\v{s}evi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, pages = {86}, keywords = {marketing, nacionalni i parkovi prirode, imid\v{z} zemlje}, title = {Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imid\v{z}a zemlje kao turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {marketing, nacionalni i parkovi prirode, imid\v{z} zemlje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Male\v{s}evi\'{c}, Kristina}, year = {2016}, pages = {86}, keywords = {marketing, national and nature parks, country image}, title = {Marketing management of national and nature parks in the development of the country image as a tourist destination}, keyword = {marketing, national and nature parks, country image}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font