Pregled bibliografske jedinice broj: 826594
Poduka neplivača u Varaždinu: iskustva provedbe programa
Poduka neplivača u Varaždinu: iskustva provedbe programa // KINEZIOLOGIJA I PODRUČJA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE U RAZVITKU HRVATSKOG DRUŠTVA / Findak, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016. str. 710-716 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 826594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduka neplivača u Varaždinu: iskustva provedbe programa
(Teaching of non-swimmers in Varazdin: experience of program implementation)
Autori
Šiljeg, Klara ; Leko, Goran ; Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
KINEZIOLOGIJA I PODRUČJA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE U RAZVITKU HRVATSKOG DRUŠTVA
/ Findak, V. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016, 710-716
ISBN
978-953-7965-07-5
Skup
25. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.06.2016. - 02.07.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
djeca; individualni pristup; plivanje
(children; individual approach; swimming)
Sažetak
Svrha je ovog rada ukazati na važnost analize različitih segmenata neophodnih za što uspješniju provedbu programa poduke neplivača (PPN)„Varaždin pliva“. Iznesena su iskustva nositeljice PPN-a koja je u suradnji s plivačkim klubom, gradom Varaždinom i Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS) inicirala, koncipirala i sudjelovala u provedbi PPN.Poduka neplivača prioritet je u cjelokupnom antropološkom razvoju djeteta. Svjesnost roditelja koja se temelji na razumijevanju kriterija znanja plivanja bitna je zbog sprječavanja eventualnog utapanja s jedne strane te otvorenog i poticajnog odgoja u svrhu plivačkog oplemenjivanja djece s druge strane. To će posljedično utjecati na bolje razumijevanje znanja plivanja i kod samih učenika što može biti motivacija za učenjem plivanja. Za većinu djece bilo je dovoljno 8, odnosno 15 sati obuke. Za djecu koja u navedeno vrijeme (15 sati) ne nauče plivati preporuča se individualni pristup.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Institut za antropologiju