Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 826290

Nastavnikove strategije pri sadržajnim dilemama u nastavi jezika struke i stavovi učenika prema nastavnicima jezika struke


Bošnjak Terzić, Brankica
Nastavnikove strategije pri sadržajnim dilemama u nastavi jezika struke i stavovi učenika prema nastavnicima jezika struke // Strani jezici, 43 (2014), 4; 297-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 826290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnikove strategije pri sadržajnim dilemama u nastavi jezika struke i stavovi učenika prema nastavnicima jezika struke
(Teacher strategies during subject knowledge dilemma situations in ESP classes and students' attitudes towards ESP teachers)

Autori
Bošnjak Terzić, Brankica

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 43 (2014), 4; 297-320

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
jezik struke ; sadržajne dileme ; stavovi učenika ; strategije nastavnika jezika struke
(ESP teacher strategies ; language for specific purposes ; pupils' attitudes ; subject knowledge dilemma)

Sažetak
Nastavnici jezika struke često se nalaze u situacijama kada obrađuju tekstove specifična sadržaja u kojima primjenjuju različite strategije kada njihovo znanje o specifičnom sadržaju nije dovoljno. Istraživanje opisuje pet takvih primjera iz nastave te obuhvaća učeničku procjenu i stav prema nastavnicima jezika struke u takvim situacijama. Istraživanje je provedeno u srednjoj tehničkoj školi u Zagrebu među 60 učenika četvrtih razreda koji uče isključivo jezik struke. U teorijskom dijelu rada govori se o povijesti i definiciji jezika struke te se objašnjava termin sadržajnih dilema. U istraživačkom se dijelu opisuje kvalitativno istraživanje kojim se istražila nastavnikova uporaba strategija u situacijama sadržajnih dilema i kvantitativno istraživanje kojim su se istražili stavovi učenika prema nastavnicama. Istraživanje, iako provedeno na malom uzorku, daje uvid u strategije koje nastavnice jezika rabe na nastavi, a rezultati analize pokazuju pozitivan stav učenika prema nastavnicama jezika struke, ali i visoka očekivanja na području stručnog sadržaja, pogotovo u području vokabulara. Rezultati pokazuju učeničko razumijevanje situacija sadržajnih dilema koje ne osuđuju, ali očekuju da su takve situacije iznimka, a ne pravilo

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je kao predavanje prezentiran na skup 1. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke (UNJSVU 2016 Zagreb) ; održanom 19. - 20.2.2016.g., Zagreb, Hrvaska ; objavljen u Knjižica sažetaka.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Brankica Bošnjak Terzić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bošnjak Terzić, Brankica
Nastavnikove strategije pri sadržajnim dilemama u nastavi jezika struke i stavovi učenika prema nastavnicima jezika struke // Strani jezici, 43 (2014), 4; 297-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Bošnjak Terzić, B. (2014) Nastavnikove strategije pri sadržajnim dilemama u nastavi jezika struke i stavovi učenika prema nastavnicima jezika struke. Strani jezici, 43 (4), 297-320.
@article{article, author = {Bo\v{s}njak Terzi\'{c}, Brankica}, year = {2014}, pages = {297-320}, keywords = {jezik struke, sadr\v{z}ajne dileme, stavovi u\v{c}enika, strategije nastavnika jezika struke}, journal = {Strani jezici}, volume = {43}, number = {4}, issn = {0351-0840}, title = {Nastavnikove strategije pri sadr\v{z}ajnim dilemama u nastavi jezika struke i stavovi u\v{c}enika prema nastavnicima jezika struke}, keyword = {jezik struke, sadr\v{z}ajne dileme, stavovi u\v{c}enika, strategije nastavnika jezika struke} }
@article{article, author = {Bo\v{s}njak Terzi\'{c}, Brankica}, year = {2014}, pages = {297-320}, keywords = {ESP teacher strategies, language for specific purposes, pupils' attitudes, subject knowledge dilemma}, journal = {Strani jezici}, volume = {43}, number = {4}, issn = {0351-0840}, title = {Teacher strategies during subject knowledge dilemma situations in ESP classes and students' attitudes towards ESP teachers}, keyword = {ESP teacher strategies, language for specific purposes, pupils' attitudes, subject knowledge dilemma} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font