Pregled bibliografske jedinice broj: 826272
Udžbenički tekstovi kao poticaj za razvijanje komunikacijskih vještina
Udžbenički tekstovi kao poticaj za razvijanje komunikacijskih vještina // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 41 (2012), 4; 367-380 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 826272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Udžbenički tekstovi kao poticaj za razvijanje komunikacijskih vještina
(Coursebook texts as a resource for developing communication skills)
Autori
Bošnjak Terzić, Brankica
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 41
(2012), 4;
367-380
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
komunikacijska vještina ; komunikacijska kompetencija ; komunikacijske aktivnosti ; udžbenički tekstovi
(communication skill ; communicative competence ; communication activites ; coursebook texts)
Sažetak
Razviti komunikacijske vještine iznimno je težak i zahtijevan zadatak u nastavi stranoga jezika. Osnovni je zadatak komunikacije na stranome jeziku u razredu naučiti učenike kako da na stranome jeziku prenesu svoje misli, osjećaje ili informacije, odnosno naučiti ih da se razumiju sa svojim sugovornicima. Taj je zadatak katkad teško provesti jer se razred razlikuje od 'vanjskoga svijeta' pa treba stvoriti odgovarajuću atmosferu i razgovor što sličniji realnim situacijama. Ovaj se rad bavi razvijanjem komunikacijskih vještina uz pomoć tekstova iz srednjoškolskih udžbenika. Uključen je osvrt na uvjete koji se moraju ispuniti da bi se ostvarila komunikacija kao i na brojne probleme s kojima se na nastavnome satu na kojemu se razvijaju komunikacijske vještine susreću i nastavnici i učenici. Također se prikazuje niz aktivnosti koje se osnivaju na tekstovima iz srednjoškolskih udžbenika, čiji je cilj razvijati komunikacijske vještine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija