Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824323

Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla


Krajnović, Aleksandra; Jadreško, Ivan; Bosna, Jurica
Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla // Oeconomica Jadertina, 5 (2015), 2; 117-130 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 824323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla
(Global Brand Management with Emphasis on the Effect of Country of Origin)

Autori
Krajnović, Aleksandra ; Jadreško, Ivan ; Bosna, Jurica

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1845-1035) 5 (2015), 2; 117-130

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
brend menadžment ; zemlja proizvodnje ; zemlja porijekla ; globalni marketing.
(brand management ; country of manufacture ; country of origin ; global marketing)

Sažetak
Geografsko širenje je neizbježna sudbina brendova. O tome ovisi rast brenda i njegova sposobnost inovacije i održavanja konkurentske prednosti u pogledu ekonomije razmjera i produktivnosti. Zbog toga brend menadžeri više ne dovode u pitanje načelo međunarodnog širenja, ali su zaokupljeni načinima na koji ga postići. Efekt koji se već dugo vremena istražuje u odnosu s brendovima je efekt zemlje porijekla pri čemu ovaj rad za svrhu ima istražiti utjecaj efekta zemlje porijekla na suvremeni brend menadžment. Cilj rada je ukazati na prolazan trend efekta zemlje porijekla u razvijenim zemljama i razvoj tog efekta u zemljama u razvoju, kao i na sve veću važnost globalnog brendiranja te pri tom pojasniti novonastali trend svjetskih korporacija koje stvaraju imidž neovisno o državama u kojima se njihovi proizvodi proizvode. Danas sve više tvrtki na neki način pokušava prikriti izvornu zemlju proizvodnje proizvoda. Može se reći da danas brend sa svojim imidžom kupcu predstavlja važniju i poznatiju informaciju od zemlje porijekla i njezina imidža. Samim time efekt zemlje porijekla gubi na važnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak www.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Aleksandra; Jadreško, Ivan; Bosna, Jurica
Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla // Oeconomica Jadertina, 5 (2015), 2; 117-130 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Krajnović, A., Jadreško, I. & Bosna, J. (2015) Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla. Oeconomica Jadertina, 5 (2), 117-130.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Jadre\v{s}ko, Ivan and Bosna, Jurica}, year = {2015}, pages = {117-130}, keywords = {brend menad\v{z}ment, zemlja proizvodnje, zemlja porijekla, globalni marketing.}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1845-1035}, title = {Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla}, keyword = {brend menad\v{z}ment, zemlja proizvodnje, zemlja porijekla, globalni marketing.} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Jadre\v{s}ko, Ivan and Bosna, Jurica}, year = {2015}, pages = {117-130}, keywords = {brand management, country of manufacture, country of origin, global marketing}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1845-1035}, title = {Global Brand Management with Emphasis on the Effect of Country of Origin}, keyword = {brand management, country of manufacture, country of origin, global marketing} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrlčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font