Pregled bibliografske jedinice broj: 824244
Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća
Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 824244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća
(BRAND ACCOUNTING IN FUNCTION OF THE RETENTION OF BUSINESS VALUE)
Autori
Hodžić, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
29.06
Godina
2016
Stranica
45
Mentor
Mrša, Josipa
Neposredni voditelj
Brlečić Valčić, Sonja
Ključne riječi
Vrijednost brenda; vrijednost poduzeća; pristup i metode vrednovanja brenda; računovodstveno praćenje
(brand accounting; brand equity; evaluation; creation and retention of value)
Sažetak
U posljednje vrijeme sve više raste svjesnost o potrebi praćenja čimbenika nematerijalne prirode zbog njihovog utjecaja na vrijednost poduzeća. Jedan od takvih čimbenika je i brend. Nakon prepoznavanja brenda kao značajnog u stvaranju vrijednosti razvili su se mnogobrojni pristupi i metode kojima se utvrđuje i vrijednost brenda. Međutim, niti jedna do sada razvijena metoda nije se pokazala pogodna za sve korisnike vrednovanja. U ovom radu su predstavljene teorijske osnove definicije brenda te njegova računovodstvena obilježja. Također su prezentirani najpoznatiji pristupi i metode za vrednovanje brenda. Na osnovi teorijskog i analitičkog dijela predložen je model za učinkovito praćenje brenda, kako bi se mogla pratiti njegova uloga u stvaranju vrijednosti poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka