Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824244

Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća


Hodžić, Dora
Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 824244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća
(BRAND ACCOUNTING IN FUNCTION OF THE RETENTION OF BUSINESS VALUE)

Autori
Hodžić, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
29.06

Godina
2016

Stranica
45

Mentor
Mrša, Josipa

Neposredni voditelj
Brlečić Valčić, Sonja

Ključne riječi
Vrijednost brenda; vrijednost poduzeća; pristup i metode vrednovanja brenda; računovodstveno praćenje
(brand accounting; brand equity; evaluation; creation and retention of value)

Sažetak
U posljednje vrijeme sve više raste svjesnost o potrebi praćenja čimbenika nematerijalne prirode zbog njihovog utjecaja na vrijednost poduzeća. Jedan od takvih čimbenika je i brend. Nakon prepoznavanja brenda kao značajnog u stvaranju vrijednosti razvili su se mnogobrojni pristupi i metode kojima se utvrđuje i vrijednost brenda. Međutim, niti jedna do sada razvijena metoda nije se pokazala pogodna za sve korisnike vrednovanja. U ovom radu su predstavljene teorijske osnove definicije brenda te njegova računovodstvena obilježja. Također su prezentirani najpoznatiji pristupi i metode za vrednovanje brenda. Na osnovi teorijskog i analitičkog dijela predložen je model za učinkovito praćenje brenda, kako bi se mogla pratiti njegova uloga u stvaranju vrijednosti poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sonja Brlečić Valčić (mentor)

Avatar Url Josipa Mrša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hodžić, Dora
Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Hodžić, D. (2016) 'Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hod\v{z}i\'{c}, Dora}, year = {2016}, pages = {45}, keywords = {Vrijednost brenda, vrijednost poduze\'{c}a, pristup i metode vrednovanja brenda, ra\v{c}unovodstveno pra\'{c}enje}, title = {Ra\v{c}unovodstvo brenda u funkciji pove\'{c}anja vrijednosti poduze\'{c}a}, keyword = {Vrijednost brenda, vrijednost poduze\'{c}a, pristup i metode vrednovanja brenda, ra\v{c}unovodstveno pra\'{c}enje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hod\v{z}i\'{c}, Dora}, year = {2016}, pages = {45}, keywords = {brand accounting, brand equity, evaluation, creation and retention of value}, title = {BRAND ACCOUNTING IN FUNCTION OF THE RETENTION OF BUSINESS VALUE}, keyword = {brand accounting, brand equity, evaluation, creation and retention of value}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font