Pregled bibliografske jedinice broj: 823710
Sposobnosti slušnog procesiranja kod slijepe djece
Sposobnosti slušnog procesiranja kod slijepe djece, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 823710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sposobnosti slušnog procesiranja kod slijepe djece
(Auditory processing skills in blind children)
Autori
Čičak, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2015
Stranica
37
Mentor
Heđever, Mladen
Ključne riječi
slušanje; poremećaj slušnog procesiranja; PSP-1 test; slijepa djeca
(; Auditory processing disorder (APD); APD test; blind children)
Sažetak
Slušno procesiranje je pojam koji opisuje kako mozak prepoznaje i interpretira zvukove iz okoline. Poremećaj slušnog procesiranja (PSP) je senzorički poremećaj koji najčešće pogađa slušanje, razumijevanje govora i učenje te stvara poteškoće u procesiranju auditivnih informacija. U ovom istraživanju naglasak je na ispitivanju sposobnosti slušnog procesiranja kod slijepe djece. Prilikom provođenja istraživanja korištena je Baterija testova za ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja PSP-1, odnosno sva četiri subtesta (Test filtriranih riječi, Test govora u buci, Dihotički test riječi te Dihotički test rečenica). Test je proveden na uzorku dvoje slijepe djece. Ovim istraživanjem nastojalo se utvrditi imaju li slijepa djeca izoštreniji sluh od osoba urednog vida. Rezultati primjene testa pokazali su da slijepa djeca imaju izoštreniji sluh od osoba urednog vida.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mladen Heđever
(mentor)