Pregled bibliografske jedinice broj: 823582
Socijalna konstrukcija društva i 'drugih': aspekt medija i aspekt gledatelja
Socijalna konstrukcija društva i 'drugih': aspekt medija i aspekt gledatelja // Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti: znanstvena monografija / Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Virovitica: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. str. 130-138
CROSBI ID: 823582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalna konstrukcija društva i 'drugih': aspekt
medija i aspekt gledatelja
(Social construction of society and 'others': media
aspect and viewers aspect)
Autori
Car, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti: znanstvena monografija
Urednik/ci
Hrvatić, Neven
Izdavač
Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Grad
Zagreb : Virovitica
Godina
2018
Raspon stranica
130-138
ISBN
9789538028083
Ključne riječi
mediji ; socijalna konstrukcija stvarnosti ; gledatelji ; djeca ; adolescenti
(media ; social construction of reality ; viewers ; children ; adolescents)
Sažetak
Medijski prikazi sadržaja vezanih uz ‘daleki svijet’ i ‘drugačije ljude’ to jest događaje koji djeci i adolescentima nisu dostupni u neposrednoj okolini i putem vlastitoga iskustva, na različite načine i različitim intenzitetom utječu na oblikovanje mišljenja, vrijednosti i stavova gledatelja. Posljedično, utječu i na njihova ponašanja u odnosima s ‘drugačijima’. Proces postaje kompleksniji kada u jednadžbu uvrstimo i samo ‘stvaranje’ sadržaja koje gledatelji preuzimaju i procesuiraju. Tada govorimo o socijalnoj konstrukciji stvarnosti od strane medija ali i od strane gledatelja samih. Rad se bavi analizom razina i mogućnosti socijalne konstrukcije stvarnosti od strane oba navedena subjekta (mediji i gledatelji).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija