Pregled bibliografske jedinice broj: 822934
Likovno obrazovanje učitelja - povijesni razvoj (Iskustva likovnog odgoja i obrazovanja učitelja u Splitu)
Likovno obrazovanje učitelja - povijesni razvoj (Iskustva likovnog odgoja i obrazovanja učitelja u Splitu) // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 73-86
CROSBI ID: 822934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Likovno obrazovanje učitelja - povijesni razvoj (Iskustva likovnog odgoja i obrazovanja učitelja u Splitu)
(Visual Arts Education of Teachers-historical Overview (Experiences of Visual Arts Teachers in Split))
Autori
Kuščević, Dubravka ; Brajčić Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
73-86
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
likovni odgoj i obrazovanje, učitelj, povijesni razvoj, suvremena nastava
(visual arts education, teacher, historical development, contemporary visual arts curriculum)
Sažetak
Članak se bavi povijesnim razvojem likovnog obrazovanja učitelja s naglaskom na likovnom odgoju i obrazovanju učitelja u Splitu. U uvodnom dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje odnosa likovnog odgoja i obrazovanja i društvenih zahtjeva za životom u zajednici te se posebno osvrće na problematiku likovne umjetnosti koja je nepraveno marginalizirana u sustavima odgoja i obrazovanja jer obrazovne institucije relaciju intelektualno - misaono - umjetničko nisu shvatile u korelacijskom suodnosu. U prvome poglavlju predstavljen je povijesni pregled likovnog odgoja i obrazovanja u svijetu, dok se u drugom poglavlju nalazi pregled suvremene koncepcije nastave likovnog odgoja i obrazovanja. U trećem poglavlju analiziraju se likovni programi na temelju kojih su se obrazovali učitelji u Splitu za uspješno odgajanje i obrazovanje učenika na sadržajima likovne umjetnosti. Na kraju imajući i vidu povijesni razvoj likovnog obrazovanja, nalazi se zaključno razmatranje koje uspoređuje razlike unutar nastavnih programa likovnog odgoja i obrazovanja u Splitu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu