Pregled bibliografske jedinice broj: 822369
Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva
Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva // MIPRO proceedings 2016: Computers in Education. / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016. str. 1174-1179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 822369 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva
(The traditional or blendid model teaching computer science)
Autori
Sertić, Martina ; Šolić, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO proceedings 2016: Computers in Education.
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016, 1174-1179
ISBN
978-953-233-087-8
Skup
39th International Convention MIPRO 2016.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.05.2016. - 03.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Tradicionalni model ; hibridni model ; računalstvo.
(Traditional model ; blendid model ; computer science.)
Sažetak
Cilj rada je bio dokazati kako primjena elektroničkog učenja u obrazovanju omogućava veću povezanost teoretskog znanja i praktične primjene naučenog. Pretpostavilo se da bi hibridni model učenja trebao biti učinkovitiji od tradicionalnog modela učenja. Provedeni eksperiment dokazao je održivost hipoteze po kojoj elektroničko učenje poboljšava praktičnu primjenu naučenog i povećava razinu znanja. Iz analize podataka istraživanja došlo se do zaključka da korištenje hibridnog modela učenja u nastavi informatike povećava i pospješuje znanje učenika te povećava razinu znanja i zadovoljava učenikove obrazovne mogućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti