Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 822369

Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva


Sertić, Martina; Šolić, Krešimir
Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva // MIPRO proceedings 2016: Computers in Education. / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016. str. 1174-1179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 822369 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva
(The traditional or blendid model teaching computer science)

Autori
Sertić, Martina ; Šolić, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO proceedings 2016: Computers in Education. / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016, 1174-1179

ISBN
978-953-233-087-8

Skup
39th International Convention MIPRO 2016.

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.05.2016. - 03.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Tradicionalni model ; hibridni model ; računalstvo.
(Traditional model ; blendid model ; computer science.)

Sažetak
Cilj rada je bio dokazati kako primjena elektroničkog učenja u obrazovanju omogućava veću povezanost teoretskog znanja i praktične primjene naučenog. Pretpostavilo se da bi hibridni model učenja trebao biti učinkovitiji od tradicionalnog modela učenja. Provedeni eksperiment dokazao je održivost hipoteze po kojoj elektroničko učenje poboljšava praktičnu primjenu naučenog i povećava razinu znanja. Iz analize podataka istraživanja došlo se do zaključka da korištenje hibridnog modela učenja u nastavi informatike povećava i pospješuje znanje učenika te povećava razinu znanja i zadovoljava učenikove obrazovne mogućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Martina Sertić (autor)

Avatar Url Krešimir Šolić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www2.irb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sertić, Martina; Šolić, Krešimir
Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva // MIPRO proceedings 2016: Computers in Education. / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016. str. 1174-1179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sertić, M. & Šolić, K. (2016) Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva. U: Čičin-Šain, M., Turčić Prstačić, I. & Sluganović, I. (ur.)MIPRO proceedings 2016: Computers in Education..
@article{article, author = {Serti\'{c}, Martina and \v{S}oli\'{c}, Kre\v{s}imir}, year = {2016}, pages = {1174-1179}, keywords = {Tradicionalni model, hibridni model, ra\v{c}unalstvo.}, isbn = {978-953-233-087-8}, title = {Tradicionalni ili hibridni model nastave ra\v{c}unalstva}, keyword = {Tradicionalni model, hibridni model, ra\v{c}unalstvo.}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Serti\'{c}, Martina and \v{S}oli\'{c}, Kre\v{s}imir}, year = {2016}, pages = {1174-1179}, keywords = {Traditional model, blendid model, computer science.}, isbn = {978-953-233-087-8}, title = {The traditional or blendid model teaching computer science}, keyword = {Traditional model, blendid model, computer science.}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font