Pregled bibliografske jedinice broj: 821330
Sveučilišna nastava stranoga jezika - kritički pristup
Sveučilišna nastava stranoga jezika - kritički pristup // Metodologija i primjena lingvističkih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 24. do 26. travnja 2015. godine u Zadru / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2016. str. 321-337
CROSBI ID: 821330 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sveučilišna nastava stranoga jezika - kritički pristup
(Higher education foreign language teaching: A critical approach)
Autori
Brala, Doris ; Borelli, Vanda ; Bilić Meštrić, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Metodologija i primjena lingvističkih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 24. do 26. travnja 2015. godine u Zadru
Urednik/ci
Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina
Izdavač
Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
321-337
ISBN
978-953-7963-43-9
Ključne riječi
akcijsko istraživanje, akademski engleski, kritička pedagogija, kritičko mišljenje, perspektiva društvene reforme
(action research, English for Academic Purposes, critical pedagogy, critical thinking, social reform perspective)
Sažetak
Primarni je cilj ovog rada dati poticaj provođenju akcijskih istraživanja i osvijestiti potrebu za razvijanjem kritičkog mišljenja u visokoobrazovnim institucijama u Republici Hrvatskoj. Nadalje, jedan je od konkretnih ciljeva rada prikazati akcijsko istraživanje vezano uz poboljšanje obrazovne prakse kroz razvijanje kritičkog mišljenja. U radu ćemo, osim teorijskog prikaza kritičkog pristupa i njegove povezanosti s akcijskim istraživanjima i kritičkim mišljenjem, predstaviti analizu kritičkog mišljenja u visokoobrazovnom sustavu na temelju istraživanja provedenog sa studentima Hrvatskih studija tijekom nastave, ali i kroz rezultate ankete. Također ćemo predstaviti podatke iz intervjua s njihovim profesorima koji otkrivaju sumnje vezane uz mogućnost ostvarivanja kritičkog mišljenja i dijaloga sa studentima. S obzirom na ograničene mogućnosti provedbe cjelovitog akcijskog istraživanja tijekom kolegija koji se izvodi jedan semestar, ovaj rad ponajprije predstavlja refleksivnu fazu akcijskog istraživanja u kojoj ukazujemo na važnost razvijanja odnosa i kritičkog mišljenja u radu sa studentima, njihovo nezadovoljstvo pomanjkanjem istih, ali i mogućnosti koje akcijska istraživanja nude u razvoju kritičkog mišljenja u visokoškolskim ustanovama na temelju iskustvene prakse.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija