Pregled bibliografske jedinice broj: 821080
Stavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama - socijalni aspekt
Stavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama - socijalni aspekt // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 2; 71-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 821080 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama - socijalni aspekt
(Students’ Views on Teaching Process in Multicultural Schools – Social Aspect)
Autori
Car, Sandra ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 11
(2014), 2;
71-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
stavovi ; nastava ; interkulturalno ; socijalno
(attitudes ; teaching ; intercultural ; social)
Sažetak
U radu se analiziraju učenički stavovi o socijalnom aspektu nastavnog procesa u multikulturalnim školama koji se determinira i operacionalizira kroz razvoj osobnosti, razvoj međuvršnjačkih odnosa, razvoj tolerancije, postupke nenasilnog rješavanja sukoba, osjećaj uspješnosti, razvoj pozitivnih suradničkih odnosa, zadovoljstvo, kreativnost učenika, vrednotu poštivanja i interkulturalnu komunikaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts