Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 820178

Upravljanje markom destinacije


Todorić, Zvonimir
Upravljanje markom destinacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 820178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje markom destinacije
(Destination Branding)

Autori
Todorić, Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
01.06

Godina
2016

Stranica
72

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
Upravljanje markom destinacije; upravljanje markom zemlje; upravljanje markom mjesta; stvaranje marke; razvoj marke; vrijednost marke; identitet; imidž; Republika Češka
(Destination Branding; country branding; place branding; identity; image; Czech Republic)

Sažetak
Rad se bavi upravljanjem markom destinacije, njenim osnovama, specifičnostima te njenim stvaranjem i razvojem. Upravljanjem markom destinacije se nastoji na temelju već postojećih značajki oblikovati i njegovati identitet destinacije. Taj identitet se potom ciljnim javnostima komunicira na konzistentan, istaknut i privlačan način. Time se nastoji povoljno utjecati na imidž destinacije te tako utjecati na namjeru posjeta destinaciji i njenu konkurentnost općenito. Upravljanje markom destinacije uz komunikaciju uključuje i implementaciju marke u samoj destinaciji. To uključuje komunikaciju s lokalnim stanovništvom, uspostavljanje partnerstva s interesnim skupinama te promjene u destinaciji kojima se nastoji obećanje marke pretvoriti u stvarnost. U teorijskom pregledu objašnjeni su pojmovi marke destinacije i upravljanja markom destinacije te vezani pojmovi poput marke mjesta. Nadalje, objašnjene su i specifičnosti upravljanja markom destinacije kao i ciljevi koji se nastoje ispuniti upravljanjem markom destinacije. Posebna pozornost posvećena je prikazu procesa razvoja marke i upravljanja markom te povezanim aktivnosti. U teorijskom djelu rada također je prikazano upravljanje markom na primjeru Republike Češke. Ta zemlja je ujedno i predmet istraživanja u primarnom istraživanju. U primarnom istraživanju cilj je bio istražiti kakav imidž uživa Republika Češka među ispitanicima u Republici Hrvatskoj. Ima li za njih drugih atraktivnih destinacija u toj zemlji osim glavnog grada Praga, prepoznaju li neke odrednice pozicioniranja njene marke destinacije te kako ocjenjuju znak i slogan marke destinacije te zemlje. Primarno istraživanje provedeno je na uzorku od 103 ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Todorić, Zvonimir
Upravljanje markom destinacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Todorić, Z. (2016) 'Upravljanje markom destinacije', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Todori\'{c}, Zvonimir}, year = {2016}, pages = {72}, keywords = {Upravljanje markom destinacije, upravljanje markom zemlje, upravljanje markom mjesta, stvaranje marke, razvoj marke, vrijednost marke, identitet, imid\v{z}, Republika \v{C}e\v{s}ka}, title = {Upravljanje markom destinacije}, keyword = {Upravljanje markom destinacije, upravljanje markom zemlje, upravljanje markom mjesta, stvaranje marke, razvoj marke, vrijednost marke, identitet, imid\v{z}, Republika \v{C}e\v{s}ka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Todori\'{c}, Zvonimir}, year = {2016}, pages = {72}, keywords = {Destination Branding, country branding, place branding, identity, image, Czech Republic}, title = {Destination Branding}, keyword = {Destination Branding, country branding, place branding, identity, image, Czech Republic}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font