Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 819816

Upravljanje društvenom odgovornošću poduzeća u funkciji njegove poslovne uspješnosti


Balog, Antal
Upravljanje društvenom odgovornošću poduzeća u funkciji njegove poslovne uspješnosti // Znanstveno-stručni skup Menadžment - zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 747-757 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 819816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje društvenom odgovornošću poduzeća u funkciji njegove poslovne uspješnosti
(Management of Corporate Social Responsibility in Function of its Business Effectiveness)

Autori
Balog, Antal

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Znanstveno-stručni skup Menadžment - zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile - Zaprešić : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014, 747-757

ISBN
978-953-7670-99-3

Skup
Znanstveno-stručni skup Menadžment

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
upravljanje ; društvena odgovornost poduzeća ; učinkovitost i uspješnost ; održivo poslovanje
(management ; corporate social responsibility ; business sustainability)

Sažetak
Ovaj rad razmatra funkcionalnu povezanost društveno odgovornoga poslovanja poduzeća i njegove poslovne uspješnosti u uvjetima nedovršene hrvatske društveno-ekonomske tranzicije i pridodane višegodišnje gospodarske recesije. Povezivanje društveno odgovornoga poslovanja poduzeća s njegovom poslovnom uspješnošću, dugoročno pridonosi stvaranju društveno-ekonomskih osnova održivoga poslovanja poduzeća te održivomu razvoju društva. Učinkovitost poslovanja poduzeća, realizacijom poslovnih ciljeva i poslovnih politika, ispunjava one utilitarističke zahtjeve vlasnika i glavnoga menadžmenta koji su ponajviše ograničeni na profitabilnost poduzeća i njegovu održivost. Premda je dio društvenih učinaka poslovanja poduzeća ponekad malo ili nimalo vidljiv i mjerljiv, oni su nedvojbeno društveno prisutni. U tome suodnosu poduzeća i društva svi dionici stvaraju i razmjenjuju materijalne i nematerijalne vrijednosti, pri čemu se u društvenome okruženju poduzeća stvaraju i uvećavaju društvene vrijednosti, često nazivane društvenim kapitalom, dok se u poduzeću izgrađuje organizacijska kultura, koju se dinamički uravnotežuje između utilitarističke učinkovitosti, s jedne strane, i odgovorne uspješnosti, s druge strane. U tome zahtjevnom upravljačkom procesu prepliću se ne samo dugoročni i kratkoročni poslovni ciljevi poduzeća s njegovim različitim poslovnim politikama nego i dugoročni i kratkoročni politički ciljevi dionika bližega i širega društvenog okruženja. Za poslovno upravljanje poduzećem u takvim društvenim i ekonomskim odnosima potrebna je odgovarajuća razina već izgrađene organizacijske kulture, odnosno organizacijskoga etosa, kao i korespondirajućega društvenog okruženja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Antal Balog (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Balog, Antal
Upravljanje društvenom odgovornošću poduzeća u funkciji njegove poslovne uspješnosti // Znanstveno-stručni skup Menadžment - zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 747-757 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Balog, A. (2014) Upravljanje društvenom odgovornošću poduzeća u funkciji njegove poslovne uspješnosti. U: Barilović, Z., Jurina, M., Popović, G. & Šimurina, M. (ur.)Znanstveno-stručni skup Menadžment - zbornik radova.
@article{article, author = {Balog, Antal}, year = {2014}, pages = {747-757}, keywords = {upravljanje, dru\v{s}tvena odgovornost poduze\'{c}a, u\v{c}inkovitost i uspje\v{s}nost, odr\v{z}ivo poslovanje}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Upravljanje dru\v{s}tvenom odgovorno\v{s}\'{c}u poduze\'{c}a u funkciji njegove poslovne uspje\v{s}nosti}, keyword = {upravljanje, dru\v{s}tvena odgovornost poduze\'{c}a, u\v{c}inkovitost i uspje\v{s}nost, odr\v{z}ivo poslovanje}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Baltazar Zapre\v{s}i\'{c}}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Balog, Antal}, year = {2014}, pages = {747-757}, keywords = {management, corporate social responsibility, business sustainability}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Management of Corporate Social Responsibility in Function of its Business Effectiveness}, keyword = {management, corporate social responsibility, business sustainability}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Baltazar Zapre\v{s}i\'{c}}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font