Pregled bibliografske jedinice broj: 819723
Razvijanje čitalačkih navika: od interaktivne slikovnice prema interaktivnoj knjizi
Razvijanje čitalačkih navika: od interaktivne slikovnice prema interaktivnoj knjizi // Transnational "Boys reading" Conference
Split, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 819723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvijanje čitalačkih navika: od interaktivne slikovnice prema interaktivnoj knjizi
(Developing Reading Habits: From Interactive Picture Books towards Interactive Books)
Autori
Batarelo Kokić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Transnational "Boys reading" Conference
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 03.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
čitalačke navike; interaktivne slikovnice; interaktivne knjige
(Reading Habits; Interactive Picture Books; Interactive Books)
Sažetak
Prepoznajući različite pristupe razvoju čitalačkih navika, cilj rada je prikazati kako se dobrim odabirom slikovnice te korištenjem interaktivnih slikovnica može doprinijeti razvoju čitalačkih navika u 21. stoljeću. Uz svijest da se društveni, emocionalni i literarni razvoj odvijaju u isto vrijeme i utječu jedno na drugo, razumijevanje poveznice između osjećaja i razvoja pismenosti u ranom odgoju i obrazovanju utječe na odabir knjiga i strategija koje pozitivno utječu na razvoj djece. U radu je fenomen interaktivnih slikovnica razmatran s aspekta podijele na vrste slikovnica te kroz povijesni razvoj slikovnica. U svim navedenim vrstama slikovnica naglašava se da interaktivnost može proizaći iz odnosa čitatelja i slušatelja (djeteta), ali i kroz moguće vizualne, auditivne, manipulativne ili digitalne elemente ugrađene u slikovnicu. Interaktivna digitalna slikovnica je logičan slijed u povijesnom razvoju slikovnica, a interaktivna knjiga je očekivan izbor za korisnike koji su od rane dobi uronjeni u multimodalna iskustva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija