Pregled bibliografske jedinice broj: 819338
Kritična razdoblja usvajanja jezika kod bilingvalne djece
Kritična razdoblja usvajanja jezika kod bilingvalne djece, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofksi fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 819338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kritična razdoblja usvajanja jezika kod bilingvalne djece
(Critical periods in langugage acquisition in bilingual children)
Autori
Buntak, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofksi fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
02.06
Godina
2016
Stranica
47
Mentor
Mildner, Vesna
Ključne riječi
razvoj jezika; ovladavanje drugim jezikom; bilingvizam; kritična razdoblja; bilingvalna djeca
(language development; second language acquisition; biingualism; critical periods; bilingual children)
Sažetak
Jezik kao nezaobilazna komponenta ljudske komunikacije igra bitnu ulogu u svim aspektima života. Ovladavanje i razvoj jezika su postepeni procesi i imaju svoj slijed. Pretpostavka je da za ovladavanje jezikom postoje kritična razdoblja u kojima je potrebno ovladati određenim aspektima jezika, a nakon tih razdoblja to više nije moguće. U ovom se radu daje kratak pregled razvoja i ovladavanja jezika te se opisuju bilingvalne osobe, one koje vladaju dvama jezicima. Glavna su tema ovog rada kritična razdoblja ovladavanja drugim jezikom kod bilingvalne djece. Daju se neki od primjera koji podupiru postojanje istih kod ovladavanja drugim jezikom. Na primjeru njemačkog jezika dana je usporedba ovladavanja gramatikom u prvom i drugom jeziku te utjecaj kritičnih razdoblja i dobi na tijek i uspješnost ovladavanja. Što se ranije započne s ovladavanjem, to je uspješnost veća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Mildner
(mentor)