Pregled bibliografske jedinice broj: 818086
Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma Grada Ivanca
Uloga integriranih marketinških komunikacija u razvoju turizma Grada Ivanca, 2016., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 818086 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga integriranih marketinških komunikacija u
razvoju turizma Grada Ivanca
(The role of integrated marketing communications in
tourism development of the City of Ivanec)
Autori
Šantalab, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
15.02
Godina
2016
Stranica
57
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
Strateški plan grada Ivanca ; istraživanje turističke destinacije ; marketinške komunikacije ; kontinentalni turizam
(The strategic plan of the city of Ivanec ; Research travel destinations ; Marketing communications ; Continental tourism)
Sažetak
Varaždinska županija svojim zemljopisnim obilježjima pripada skupini kontinentalnog turizma. Kontinentalnom se turizmu u Republici Hrvatskoj nije posvećivala dovoljna pozornost. U posljednje se vrijeme odnos prema kontinentalnom turizmu mijenja pod utjecajem zbivanja na svjetskom turističkom tržištu. Turističko je tržište dinamično i izrazito okrenuto suvremenim trendovima. Turist želi upoznati i iskusiti svjetove koji se jasno razlikuju od njegovog svakodnevnog okruženja, a za goste iz urbanih sredina ovaj kontinentalni dio Hrvatske, područje Varaždinske županije, predstavlja pravo otkriće. Svrha je ovog diplomskog rada prikazati mogućnosti, značaj i učinke promotivnih aktivnosti usmjerenih na poboljšanje turističkog potencijala grada Ivanca, kao i cijele županije. Cilj je ovoga rada obrazložiti utjecaj implementacije adekvatnog marketinškog plana na poboljšanje i povećanje prihoda od turizma. Operacionalizacija koncepcije održivosti na razini turističke destinacije grada Ivanca i njegove okolice postiže se utvrđivanjem prihvatnog potencijala i primjenom dugoročne perspektive u planiranju razvoja Varaždinske županije i grada Ivanca. Danas i ubuduće bit će uspješne one turističke destinacije koje, bez obzira na profil turista i perspektive vlastitog razvoja, planiraju, implementiraju, organiziraju i kontroliraju vlastite marketinške aktivnosti i usmjeravaju ih prema primarnim ciljnim grupama, odnosno turistima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija