Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 818034

Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem


Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna
Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 1; 107-129 doi:10.5559/di.25.1.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 818034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem
(The Relationship Between Engagement in Physics, Achievement Goals, Subjective Values and Self- Worth Contingencies)

Autori
Putarek, Vanja ; Rovan, Daria ; Vlahović-Štetić, Vesna

Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 25 (2016), 1; 107-129

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
uključenost ; subjektivna vrijednost zadatka ; ciljevi postignuća ; zavisnost (kontingentnost) samopoštovanja
(engagement ; subjective task values ; achievement goals ; self-worth contingencies)

Sažetak
Uključenost učenika u učenje ima važnu ulogu u obrazovanju, pa je potrebno bolje razumjeti procese koji djeluju u pozadini uključenosti. U ovom istraživanju nastojali smo utvrditi u kojoj se mjeri individualne razlike u bihevioralnoj, kognitivnoj i emocionalnoj uključenosti učenika u učenje fizike mogu predvidjeti na temelju zavisnosti samopoštovanja, subjektivne vrijednosti fizike i ciljeva postignuća. Ispitali smo i imaju li ciljevi postignuća posredničku ulogu u povezanostima subjektivne vrijednosti i zavisnosti samopoštovanja s komponentama uključenosti. U istraživanju je sudjelovalo 411 učenika opće gimnazije koji su ispunjavali Skalu uključenosti, Skalu subjektivne vrijednosti, Skalu zavisnosti samopoštovanja i Skalu ciljeva postignuća. Rezultati istraživanja pokazuju da specifično definirani konstrukti subjektivne vrijednosti i ciljeva postignuća bolje predviđaju specifično definirani konstrukt uključenosti nego zavisnost samopoštovanja, koja je bila definirana na općenitoj razini. Osim toga, rezultati medijacijskih analiza potvrđuju postavku hijerarhijskoga modela motivacije za postignućem o ulozi ciljeva postignuća koji posreduju između povezanosti uključenosti i subjektivne vrijednosti te zavisnosti samopoštovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
1-906-2466

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Vlahović-Štetić (autor)

Avatar Url Daria Rovan (autor)

Avatar Url Vanja Putarek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi Hrčak www.pilar.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, Vesna
Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 1; 107-129 doi:10.5559/di.25.1.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Putarek, V., Rovan, D. & Vlahović-Štetić, V. (2016) Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (1), 107-129 doi:10.5559/di.25.1.06.
@article{article, author = {Putarek, Vanja and Rovan, Daria and Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, Vesna}, year = {2016}, pages = {107-129}, DOI = {10.5559/di.25.1.06}, keywords = {uklju\v{c}enost, subjektivna vrijednost zadatka, ciljevi postignu\'{c}a, zavisnost (kontingentnost) samopo\v{s}tovanja}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja : \v{c}asopis za op\'{c}a dru\v{s}tvena pitanja}, doi = {10.5559/di.25.1.06}, volume = {25}, number = {1}, issn = {1330-0288}, title = {Odnos uklju\v{c}enosti u u\v{c}enje fizike s ciljevima postignu\'{c}a, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopo\v{s}tovanjem}, keyword = {uklju\v{c}enost, subjektivna vrijednost zadatka, ciljevi postignu\'{c}a, zavisnost (kontingentnost) samopo\v{s}tovanja} }
@article{article, author = {Putarek, Vanja and Rovan, Daria and Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, Vesna}, year = {2016}, pages = {107-129}, DOI = {10.5559/di.25.1.06}, keywords = {engagement, subjective task values, achievement goals, self-worth contingencies}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja : \v{c}asopis za op\'{c}a dru\v{s}tvena pitanja}, doi = {10.5559/di.25.1.06}, volume = {25}, number = {1}, issn = {1330-0288}, title = {The Relationship Between Engagement in Physics, Achievement Goals, Subjective Values and Self- Worth Contingencies}, keyword = {engagement, subjective task values, achievement goals, self-worth contingencies} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • IBSS - The International Bibliography of the Social Sciences
  • Social Services Abstracts


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font