Pregled bibliografske jedinice broj: 816871
Pedagogija odnosa
Pedagogija odnosa // Odnosi u školi - prilozi za pedagogiju odnosa / Bilić, Vesna ; Bašić, Slavica (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 6-19
CROSBI ID: 816871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogija odnosa
(Pedagogy of relationships)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Odnosi u školi - prilozi za pedagogiju odnosa
Urednik/ci
Bilić, Vesna ; Bašić, Slavica
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
6-19
ISBN
978-953-8115-04-2
Ključne riječi
interpersonalni odnosi, odgoj, učenici, nastavnici, škole kao zajednice
(interpersonal relationships, education, students, teachers, schools as communities)
Sažetak
U ovom radu se razmatraju doprinosi i poticaje iz filozofije, psihologije i drugih znanosti, te analiziraju utjecajne pedagogijske misli koje promoviraju razmišljanja o relacijskim prioritetima. Određuje se pedagogija odnosa ili relacijska pedagogija, kao smjer u odgojno-obrazovnoj teoriji koji predstavlja veliki izazov znanstvenicima i praktičarima. Polazeći od teze da ljudska bića postoje u odnosima i proizvod su odnosa, ali se i realiziraju preko odnosa, ističe se da je važan cilj obrazovanja povećati potencijale za sudjelovanje u relacijskim procesima, odnosno unaprijediti odnose u školi. Skreće se pozornost na nove obrazovne pristupe utemeljene na odnosima i promovira shvaćanje da se škole temelje na brizi, njezi i povezanosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb