Pregled bibliografske jedinice broj: 816601
Krizno komuniciranje u hrvatskim poslovnim organizacijama
Krizno komuniciranje u hrvatskim poslovnim organizacijama // Zbornik radova VI.međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja" / Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2013. str. 892-912 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 816601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krizno komuniciranje u hrvatskim poslovnim organizacijama
(Crisis communication in Croatian business organizations)
Autori
Čendo Metzinger, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova VI.međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
/ Toth, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2013, 892-912
ISBN
978-953-7716-48-6
Skup
VI.međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.05.2013. - 29.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
krize; krizno komuniciranje; upravljanje krizama
(crises; crisis communications; crisis management)
Sažetak
Učinkovito upravljanje komunikacijskim procesom važan je čimbenik uspješnog upravljanja krizama u poslovnim organizacijama. Učinkovita komunikacija podrazumijeva nesmetan protok svih relevantnih informacija u svim smjerovima i na svim razinama poslovne organizacije, kao i komunikaciju s njegovim vanjskim okruženjem. U kriznim situacijama, menadžment mora brzo odgovoriti na pitanja: što se dogodilo? kako se dogodilo? kako postupati za vrijeme krize? i što učiniti da se kriza ne ponovi?, a svako filtriranje, deformiranje ili reduciranje informacija može dovesti do katastrofalnih posljedica. Unaprijed pripremljeni krizni komunikacijski planovi, poticanje otvorene i iskrene komunikacije sa svim dionicima unutar i izvan poslovne organizacije neizostavan su dio uspješnog upravljanja krizama. Cilj istraživanja je analizirati upravljanje komunikacijskim procesima u kriznim situacijama u hrvatskim poslovnim organizacijama, tj. istražiti u kojoj se mjeri pridaje pozornost kriznoj komunikaciji između poslovne organizacije i njenih javnosti. Istraživanje će se provesti metodom ankete na višestruko stratificiranom uzorku hrvatskih poslovnih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sigurnosne i obrambene znanosti
POVEZANOST RADA