Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 815871

Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen)


Romštajn-Burchards, Štefanija; Bogut, Irella; Popović, Željko; Jurčević Agić, Ivančica
Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen) // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Sustainable development and the Croatian educational system / Dijana Vican, Igor Radeka, Rozana Petani, Marijana Miočić (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, 2016. str. 115-116 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 815871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen)
(Comparison of outcomes of learning for the science and society class in the national curricula of the Republic of Croatia and the the Federal Republic of Germany (Nordrhein-Westfalen County))

Autori
Romštajn-Burchards, Štefanija ; Bogut, Irella ; Popović, Željko ; Jurčević Agić, Ivančica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Sustainable development and the Croatian educational system / Dijana Vican, Igor Radeka, Rozana Petani, Marijana Miočić - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, 2016, 115-116

ISBN
978-953-331-100-5

Skup
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Sustainable development and the Croatian educational system

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Ekološki odgoj; Europska Unija; kompetencije učenika; obrazovna politika; održivi razvoj
(Environmental education; the European Union; students’ competence; education policy; sustainable development)

Sažetak
Istraživanje o ishodima učenja za nastavu Prirode i društva provedeno je metodom analize sadržaja nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke, pokrajine Nordrhein – Westfallen. Iz obaju se Nacionalnih kurikuluma na temelju očekivanih ishoda učenja osim znanja očekuje i razvoj sposobnosti, vrijednosti, stavova te odgovornosti za svijet u kojem učenici žive. Svaki kurikulum, posebno za prirodoslovno područje, odnosno za nastavu Prirode i društva, očekivane ishode učenja opisuje u okviru svakoga nastavnog područja. Usporedbom učeničkih kompetencija uočava se da su u oba kurikuluma vrlo dobro zastupljene kompetencije učenika koje odražavaju ekološku pismenost. Spomenute kompetencije u oba kurikuluma navode na zaključak da su u dobroj mjeri zastupljeni različiti ekološki sadržaji. Raspon tema od zaštite okoliša do obnovljivih izvora energije na kojima se temelji održivi razvoj, govori u prilog temeljitoj ekološkoj obrazovanosti učenika. Kada je riječ o kompetenciji kao trajnoj sposobnosti djelovanja koja podrazumijeva znanje, sposobnosti, vještine i stavove vezane za područje ekologije, tada se primjećuje kako u kurikulumu Republike Hrvatske nedostaje usmjerenosti na istraživanje te na vježbanje ponašanja učenika u domeni ekološkoga odgoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivančica Jurčević (autor)

Avatar Url Irella Bogut (autor)

Avatar Url Željko Popović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Romštajn-Burchards, Štefanija; Bogut, Irella; Popović, Željko; Jurčević Agić, Ivančica
Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen) // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Sustainable development and the Croatian educational system / Dijana Vican, Igor Radeka, Rozana Petani, Marijana Miočić (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, 2016. str. 115-116 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Romštajn-Burchards, Š., Bogut, I., Popović, Ž. & Jurčević Agić, I. (2016) Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen). U: Dijana Vican, Igor Radeka, Rozana Petani, Marijana Miočić (ur.)Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Sustainable development and the Croatian educational system.
@article{article, author = {Rom\v{s}tajn-Burchards, \v{S}tefanija and Bogut, Irella and Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and Jur\v{c}evi\'{c} Agi\'{c}, Ivan\v{c}ica}, year = {2016}, pages = {115-116}, keywords = {Ekolo\v{s}ki odgoj, Europska Unija, kompetencije u\v{c}enika, obrazovna politika, odr\v{z}ivi razvoj}, isbn = {978-953-331-100-5}, title = {Usporedba ishoda u\v{c}enja za nastavu prirode I dru\v{s}tva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njema\v{c}ke (pokrajine Nordrhein – Westfallen)}, keyword = {Ekolo\v{s}ki odgoj, Europska Unija, kompetencije u\v{c}enika, obrazovna politika, odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za pedagogiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rom\v{s}tajn-Burchards, \v{S}tefanija and Bogut, Irella and Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and Jur\v{c}evi\'{c} Agi\'{c}, Ivan\v{c}ica}, year = {2016}, pages = {115-116}, keywords = {Environmental education, the European Union, students’ competence, education policy, sustainable development}, isbn = {978-953-331-100-5}, title = {Comparison of outcomes of learning for the science and society class in the national curricula of the Republic of Croatia and the the Federal Republic of Germany (Nordrhein-Westfalen County)}, keyword = {Environmental education, the European Union, students’ competence, education policy, sustainable development}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za pedagogiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font